Re:Desk

Software de mesa de ayuda para tiendas de comercio electrónico o de múltiples proveedores

Calificación general

4,8 /5
(6)
Relación calidad-precio
5/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
5/5
Asistencia al cliente
4,8/5

100%
de los usuarios recomienda esta aplicación

6 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Petróleo y energía
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Highly Functional for the Customer Service Department

Revisado el 27/8/2018

Puntos a favor

Provides necessary communication pathway between our team and clients. The setup was easy. Tech support was great. Availability to major operating systems is a great plus. Re:Desk allowed our team to communicate with our clients as well. The alerts allowed us to be responsive with our clients. The multiple features of Re:Desk allowed our team to document customer feedback, to manage feedbacks and other features.

Desventajas

There are moments where the system is a bit laggy or slow, but this might be an internet A connection problem. So far, no other problems were faced by our team.

Respuesta de Re:Desk Traducir a español

Glad to hear your response! You are welcome!

Alexey S.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great help desk service

Revisado el 23/5/2017

Puntos a favor

Easiest to use and simple for understanding. All is clear for administrators. No a lot of loaded unnecessary features, just what is needed only for customer supporting for small business. Support is fast and always reply with fixes and helpful information. Thank you guys and good luck to you!

Respuesta de Re:Desk Traducir a español

Thanks a lot! You are welcome and great to hear you like the software!

Ilya S.
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Using for my side project, easy to setup and easy to use, nice UI.

Revisado el 29/3/2018

Puntos a favor

Lack of some features we need, and I was surprised how it's easy to extend. The price is very competitive and no recurring fees.

Desventajas

Support is a little bit laggy (but they will help you anyway). Also it would be great to have more frequent product updates.

Nikolay P.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Product Director, E-commerce & Analytics

Revisado el 16/3/2018

Puntos a favor

Really helpful, easy to setup. We are using this software for about two years and can recommend it for all small teams.

Desventajas

We are need more reports, analytics. We would like to control our managers, response time, customer satisfaction.

Respuesta de Re:Desk Traducir a español

Glad to hear new review. Thank you a lot!

Sergey P.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Using for communication between our clients and our support team.

Revisado el 26/4/2018

Puntos a favor

This platform has useful integrations with social services like Facebook and Twitter. The UI is very easy and helpful.

Desventajas

We don't use all functionality of the product and we didn't find any cons properties. Everything seems good for us.

Sergey Z.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Must have software for any business. Recommend.

Revisado el 23/3/2018

Puntos a favor

Really great and simple design and only essential features. Just what is needed for our online store.

Desventajas

No cons for us. The service provides all necessary features and tools for operating with our customers.

Respuesta de Re:Desk Traducir a español

Thank you for review!