Opiniones de Homebase
Homebase
Calificación general
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Tiempo usado
1077 opiniones
- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Solución de ahorro de tiempo para la gestión de la fuerza laboral por hora
Revisado el 17/4/2023
Después de haber probado otras alternativas, encontré que Homebase se destaca en términos de...
Después de haber probado otras alternativas, encontré que Homebase se destaca en términos de facilidad de uso y conjunto de funciones.
Puntos a favor
Homebase ha cambiado las reglas del juego para mi pequeña empresa. La función de programación de empleados es intuitiva y fácil de usar, lo que me ahorra incontables horas cada mes.
Desventajas
El precio podría ser más flexible, ya que las empresas más pequeñas pueden encontrarlo un poco costoso.
- Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Buena planificación del personal y sus timings
Revisado el 30/3/2023
Puntos a favor
Buena comunicación entre empleados y la empresa
Desventajas
No encuentro puntos negativos a destacar
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Excelente app para tu día a día
Revisado el 20/12/2022
Utilizo Homebase diariamente, ya que esta herramienta me proporciona poder planificar a mi personal...
Utilizo Homebase diariamente, ya que esta herramienta me proporciona poder planificar a mi personal de manera rápida y sencilla, automatizando y agilizando el seguimiento que tenemos con nuestros empleados.Esta app la utilizan también los trabajadores para que puedan dejar registrado sus horarios y las horas realizadas mensualmente, para poder gestionar después sus nóminas.
Puntos a favor
Lo que más me gustas de Homebase, es como me agiliza mi trabajo con la planificación del personal de mi empresa. Esta app proporciona tanto calendarios de equipos, como previsiones de presupuesto.
Desventajas
Realmente, me gusta todo de esta app, por añadir una desventaja, sería que tiene un coste por su servicio, pero es bastante asequible en comparación con otras app que gestionan las mismas funciones.
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente Programa!!!
Revisado el 21/2/2021
Puntos a favor
Este programa es excelente, lo recomiendo sin duda!!!
Desventajas
Es un programa de mucha importancia para el manejo y desarrollo de pequeños negocios
- Sector: Aerolíneas/aviación
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Employee Scheduling and Time management made easy
Revisado el 9/11/2023
Puntos a favor
I have used Homebase for employee scheduling and time tracking for 2 years. It has made the job of keeping track of employee availability, leave of absence, and labor so much easier. So I spend more time on the development of other areas of my work.
Desventajas
Honestly, all the features that I would want are supported by Homebase on different product packages.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Homebase is one of the best business tools we have
Revisado el 24/7/2024
Having scheduling, time tracking, payroll, tax filing, workers comp insurance and audits all in one...
Having scheduling, time tracking, payroll, tax filing, workers comp insurance and audits all in one place is a lifesaver.
Puntos a favor
It's been a valuable tool for being able to use historical sales data to decide how many employees to schedule on any given day. It helps me budget wages accurately.
Desventajas
Some functionality is clunky with too many steps, occasionally we have problems with the time clock, geolocation doesn't work.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Scheduling perfect for our little flower shop
Revisado el 6/12/2024
It has been great. Able to keep track of applications, vacation and overtime.
It has been great. Able to keep track of applications, vacation and overtime.
Puntos a favor
Homebase is very easy to use. Homebase keeps track of requested days off, breaks, and overtime. Able to keep track of applications. Homebase has made my life much easier.
Desventajas
Hmm, Not much. Works pretty well. It is overall pretty great.
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
The regular Home Base
Revisado el 4/11/2024
It was a regular experience, I was most of the time using it to track clock in and clock out times.
It was a regular experience, I was most of the time using it to track clock in and clock out times.
Puntos a favor
I liked that it allows people to take cash advances from their next payments.
Desventajas
I didn’t like that the cash advances were only available for USA banks.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Save time and money. Scheduling & payroll integrated!!
Revisado el 30/10/2024
10 out of 10. I'm the owner, i love it. my manager loves it.
10 out of 10. I'm the owner, i love it. my manager loves it.
Puntos a favor
Integrating time cards/house with payroll. best customer service for anyone who provide scheduling and payroll.
Desventajas
Don't know..i dont fully understand all the different plans.
Alternativas consideradas
When I WorkRazones para cambiar a Homebase
better price, better customer service. payroll- Sector: Agricultura
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Homebase is intuitive and organized.
Revisado el 21/5/2024
I have been using Homebase for a year or two. I tried cutting expenses and using Jobber but it was...
I have been using Homebase for a year or two. I tried cutting expenses and using Jobber but it was much more work. I use Homebase to let the employees know when they are expected in and when they should clock out by. Because we are on the road it is only estimated. Homebase lets me put in a shift/run and Jobber gives them the program ordered. It’s like Homebase is an outline and Jobber is the report.
Puntos a favor
1. Easy to use. 2. Calculates estimated hours. 3. Easy to move things around.
4. Posts easy. 5. Time clock. 6. Time sheets. 7. Record keeping
Desventajas
New Update with light markings and no lines. Makes me feel like I’m blind feeling my way around hoping to find the right button. Dark mode might make it better but I like to make it bolder.
Alternativas consideradas
JobberRazones para cambiar a Homebase
Jobber has a schedule issue. It has many hoops to go through to get a “run” or shift together. It does a good job with the customer end but not the employee end. I need to tell the employee when to come into work to prepare for the “job”. I can’t leave that up to the employee. If I screw up then it’s on me but I’d rather not leave that up to the employee to screw up.- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Love! - Just occ app crashes
Revisado el 15/11/2024
Loved homebase for group communication, as we needed to keep everyone informed.
Loved homebase for group communication, as we needed to keep everyone informed.
Puntos a favor
Scheduling and posting jobs was very easy!
Desventajas
Sometimes the app wouldn't show that someone had privately messaged - group chats always showed up though so it was a bit odd
Alternativas consideradas
BreezyRazones para cambiar a Homebase
We knew someone else who was using homebase (another local business) so we decided to give it a shot- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great Scheduling Tool
Revisado el 16/12/2024
Puntos a favor
Scheduling features and publishing schedules
Desventajas
The reporting is lackluster for HR compliance issues
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Homebase: a great tool
Revisado el 13/1/2025
easy to use, great reports and good support. Happy to use it
easy to use, great reports and good support. Happy to use it
Puntos a favor
It is a great App. It is helping us to keep track of our employees working time. It is easy to manage. Thanks Homebase team!
Desventajas
I can not review information from previous months on the free account
- Sector: Producción audiovisual
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great low to no cost solution for scheduling
Revisado el 16/1/2025
Puntos a favor
Easy to use and simple to set up. No cost works great
Desventajas
No cost version is limited and doesn't have some important features but I understand it's a stripped down version of the paid version
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Nimble and robust scheduling and payroll app
Revisado el 7/5/2024
Its a well integrated software for scheduling and time clock monitoring as well as payroll...
Its a well integrated software for scheduling and time clock monitoring as well as payroll functionality. It has some unfortunate quirks, but none that outweigh the benefits of the app.
Puntos a favor
Its very intuitive and easy to navigate. Online connectivity makes it easy for multiple managers to use it for specific roles.
Desventajas
Homebase "updated" their online scheduling and now its more cumbersome to use - multiple refreshes are necessary to keep up with changes (its frustrating)
Alternativas consideradas
Square Point of SaleRazones para elegir Homebase
Cost and hardware upgrades made it logical to add to our clover systemRazones para cambiar a Homebase
Cost, and ease of use also multipurpose connection with the clover system- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Everyone loves Homebase
Revisado el 9/11/2023
Puntos a favor
User friendly, highly functional, efficient and effective mobile platform, great customer service!
I've never had an HR or work app that employees and management unequivocally love ... but Homebase hits the mark for everyone!
Desventajas
Homebase costs us more overall than any other products we've used but it's worth the money.
The "time off" tracking functionality is really basic and not as robust as I wish it was.
- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Student Review of Homebase
Revisado el 30/9/2024
My overall experience with Homebase has been outstanding. It has streamlined our operations and...
My overall experience with Homebase has been outstanding. It has streamlined our operations and boosted team productivity significantly.
Puntos a favor
I absolutely love how Homebase simplifies scheduling and time tracking. The intuitive interface makes it easy to manage my team's shifts and communicate effectively.
Desventajas
Sometimes the mobile app can be a bit slow or glitchy, which can be frustrating when I'm on the go. I also wish there were more customization options for reports.
- Sector: Empleo y contratación
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Undeniable benefits of Homebase
Revisado el 1/7/2024
Homebase plays a vital role in ensuring smooth and efficient running of businesses by improving...
Homebase plays a vital role in ensuring smooth and efficient running of businesses by improving visibility and communication around scheduling process reducing frustrations and increasing productivity.
Puntos a favor
Honestly, streamlining the process of scheduling of employees was my major challenge as a newbie. With time and the help of Homebase software, I have made this one of my pillars in building a popular business in the market with the increasing need for a more efficient way to schedule employees. It simplifies the process and lets you handle all your scheduling needs in one place. It also helps in improving visibility when it comes to staffing by replacing traditional methods which were notoriously inefficient.
Desventajas
In project management, I have realized that it is hard to see the available members for optimization of team's utilization. Otherwise, I like the tool.
- Sector: Petróleo y energía
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Meticulous evaluation based on key factors
Revisado el 17/6/2024
Streamlining administrative tasks with great customization.
Streamlining administrative tasks with great customization.
Puntos a favor
There is overall cost benefits ratio to ensure affordability without compromising on quality. Provides a curated list of insights which are key to growth. It is easy to use and implement.
Desventajas
I didn't notice any negatives with the tool. Everything is as expected. The ease of use and available features are worth appreciating.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great and sooo perfect for what we need
Revisado el 12/10/2024
great. customer service could be better when you have an issue
great. customer service could be better when you have an issue
Puntos a favor
well organized, simple to use and understand
Desventajas
would like to do more on the phone app.. see when they were first added to HB
also easer solutions when folks have been on it before and need to sign up again working for us
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Helpful & Easy to Use
Revisado el 23/10/2024
Has been positive, easy to use and have not had many issues
Has been positive, easy to use and have not had many issues
Puntos a favor
Relatively easy to use, color coded which is helpful
Desventajas
When you change an employee's shift dept for that day it does not change the color for you.
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Wouldn't change it for anything
Revisado el 8/11/2024
I use it everyday at work and for other employess as well, as a restaurant manager. I completely...
I use it everyday at work and for other employess as well, as a restaurant manager. I completely rely on it
Puntos a favor
Get schedule and my hours at work, either on site or on my phone
Desventajas
I'm fine with it. Nothing I would change, really
- Sector: Cuidado de la salud mental
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Scheduling that Works
Revisado el 29/10/2024
I really love it. It simplified my work scheduling and employee time clock.
I really love it. It simplified my work scheduling and employee time clock.
Puntos a favor
The scheduling and the timeclock feature.
Desventajas
The shift reminders can be a lot somedays, but I am not sure if I turned that feature off or if it went away. It is no longer a problem.
- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good options but struggles at times
Revisado el 28/3/2024
Puntos a favor
We have used Homebase for our needs for the last 7 years. There are many features that are nice that we use. The timeclock is the main feature that we use as it allows our team members to clock in and out right from their phones. It also give them how many hours they have worked and how much pay they have made.
Desventajas
The message and schedule feature is hard. The Message feature constantly stops working so our team members dont get the notifications. Also trying to schedule for a month at a time is very hard and it could be easier. I have asked that they make it easier but nothing has changed.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Homebase is our Ace
Revisado el 9/10/2024
Homebase is perfect for our Small Business use; allowing our team to notify, communicate and...
Homebase is perfect for our Small Business use; allowing our team to notify, communicate and recognize. Homebase keeps us structured and on task. It informs us professionally & personally with our everyday responsibilities.
Puntos a favor
Homebase utilizes NOTIFICATIONS for structure, time management & planning purposes. Very helpful !!
Desventajas
I have not come across any CONS with Homebase