Opiniones de UpKeep
Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
1343 opiniones
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es muy facil de implementar.
Revisado el 3/8/2023
Puntos a favor
Me encanto que sea un aplicativo muy facil de implementar, sus herramientas son bastante completas y utiles para todas las areas que se requiera.
Desventajas
Por el momento no tengo quejas sopre este aplicativo.
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Sebastian, we appreciate your glowing review! It means a lot to our team. We're dedicated to consistently delivering top-notch quality, and we're ecstatic that we've earned your trust. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Software de calidad para Mantener optima operación
Revisado el 20/7/2023
Puntos a favor
Es un software intuitivo, fácil manejo y de una interfaz espectacular y amigable, me permite gestionar en tiempo real, todo acerca de los equipos que tengo, además de tener una trazabilidad de estos evitando futuros inconvenientes y reducción de costos y tiempo.
Desventajas
En mi experiencia no tengo reparos con la funcionalidad y versatilidad del software
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Daniel, thank you for your review! We're delighted that you're happy with UpKeep! Your feedback means the world to us. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente herramienta para la gestión de flujos de trabajo y seguimientos
Revisado el 27/9/2023
Puntos a favor
Me ayuda muchísimos a implementar sobre la marcha órdenes de trabajo en cierto flujo que ya a iniciado, le puedo hacer seguimiento a las órdenes en tiempo real y programar alertas para cuando baje la productividad
Desventajas
El soporte puede dar respuesta un poco más rápido pero en lo personal buena herramienta
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Carlos, we're thrilled to hear that you're enjoying UpKeep. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to delivering excellence. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La perspectiva de un usuario
Revisado el 17/4/2023
Mi experiencia general con UpKeep ha sido positiva. Ha simplificado mis procesos de gestión de...
Mi experiencia general con UpKeep ha sido positiva. Ha simplificado mis procesos de gestión de mantenimiento y he visto una mejora significativa en la eficiencia de mi equipo.
Puntos a favor
He estado usando UpKeep por un tiempo y debo decir que me ha hecho la vida más fácil. Me encanta lo fácil de usar que es la interfaz, lo que me facilita administrar mis tareas de mantenimiento.
Desventajas
Si bien en general estoy contento con UpKeep, encuentro que carece de algunas características que lo habrían mejorado aún más. Por ejemplo, creo que podría beneficiarse de capacidades de informes más detalladas.
- Sector: Ingeniería industrial o mecánica
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
gestiona tus mantenimientos con upkeep
Revisado el 4/3/2023
en mi empresa nos dedicamos al trabajo de refrigeración industrial, como poder ejecutar ordenes de...
en mi empresa nos dedicamos al trabajo de refrigeración industrial, como poder ejecutar ordenes de trabajo, llevar un orden mejor tiempos de mantenimiento facturación y poder verificar todo de forma adecuada, además de crear facturas en el software lo recomiendo realmente
Puntos a favor
Poder gestionar con un equipo de trabajo los planes de mantenimiento de maquinas y equipos, ya sea mantenimiento preventivo y correctivo, donde se muestran tambien las ordenes de trabajo, las fechas, si se realizo el trabajo de forma adecuada, además el stock de productos
Desventajas
no todos tiene acceso al programa además es un poco costoso la licencia mas económica cuesta 45dolares mensual, es un poco complicado adaptar los procesos pero por demas todo excelente
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Un cambio de juego para la gestión de mantenimiento
Revisado el 20/3/2023
Puntos a favor
UpKeep es un excelente software de gestión de mantenimiento que elimina la necesidad de registros en papel y permite un seguimiento preciso de la productividad.
Desventajas
Los planes pueden ser un poco costosos y el plan inicial debe incluir al menos un técnico limitado. Agregar partes y activos al programa puede ser un proceso lento.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Mantenimiento
Revisado el 29/3/2023
No tube suerte no me fue tan bien espero que lo mejoren
No tube suerte no me fue tan bien espero que lo mejoren
Puntos a favor
Bueno es bastante útil pero le faltan muchas cosas
Desventajas
No es tan productivo el avanse quisiera algo mejor más avanzado
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Linda aplicación de configuración
Revisado el 10/12/2022
Es una buena aplicación para poder ordenar el teléfono. A volver a instalar algún día.
Es una buena aplicación para poder ordenar el teléfono. A volver a instalar algún día.
Puntos a favor
Puedes mandar una ordenado tus archivos y configuraciones.
Desventajas
No hay nada malo, solo que no es muy diferente a otras aplicaciones.
- Sector: Dispositivos médicos
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
UpKeep: Un software que presenta empredimientos de la salud
Revisado el 6/11/2022
Puntos a favor
Profesionalmente ayuda a que sean validas opiniones de distintos profesionales de la salud el uso de productos de diversos laboratorios
Desventajas
El uso inespecifico de los productos puede causar confusión
- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Mantenimientos en Softwere
Revisado el 1/11/2022
Puntos a favor
El acceso movil y el Analisis en tiempo real
Desventajas
Al momento de corregir las fallas de una orden de trabajo hay q esperar un tiempo un poco lento para mi gusto.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
UpKeep simplifies facility management!
Revisado el 6/3/2023
Because of UpKeep, keeping track of maintenance is now a streamlined operation. Work orders may be...
Because of UpKeep, keeping track of maintenance is now a streamlined operation. Work orders may be monitored and scheduled with ease thanks to the app's straightforward design. Task delegation and real-time updates help the whole team stay on the same page.
Puntos a favor
My team's maintenance management has been greatly improved thanks to UpKeep. Thanks to the app's intuitive design and constant updates, keeping track of and planning out tasks has never been simpler. If you're wanting to simplify your maintenance management procedures, go no further than UpKeep.
Desventajas
Insufficient personalization choices may exist in UpKeep's work order forms. Improvements in functionality for the mobile app are needed.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent tool for technology company that needs affordable CMMS
Revisado el 8/2/2024
UpKeep has been very helpful in guiding us through adoption of the platform and providing us the...
UpKeep has been very helpful in guiding us through adoption of the platform and providing us the tools needed to expand our capabilities and record keeping. This is an excellent platform that has helped us build our service delivery platform
Puntos a favor
UpKeep is easily configured and very flexible to meet our very unique business model. The support team has been outstanding throughout our implementation and continues to provide top notch service to guide us through new challenges. I appreciate the relatively low cost against the market to all us to grow with the product and add licenses without significant cost
Desventajas
The platform is designed for a more traditional break/fix style work force management application. It has forced us to adapt some of our (albeit maturing) processes to meet the capability within the platform in order to capture the data and detail that we are looking for.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Simplest task assistant
Revisado el 14/5/2023
Puntos a favor
The Notifications and alerts are essential reminders.The display of tasks and ranking reduces the chances of skipping or forgetting them.
Desventajas
Some important pieces of information need to be added such as precise location information about assets.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Upkeep magical performance.You should try it.
Revisado el 29/10/2023
We all need Upkeep if we want to scale into new hights of success.I always use it to create work...
We all need Upkeep if we want to scale into new hights of success.I always use it to create work orders and you always get notifications if anything is updated.It makes businesses business work more effective than before.
Puntos a favor
It is the chief hack for maintenance and management.Helps business to work more effective.It is a user friendly software which is easy to use.It gives it's users control and sovereignty.UpKeep is easily accessible anywhere and anytime you need it.
Desventajas
No cons about it.It has been impactful to me.
- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Upkeep Review
Revisado el 18/10/2023
Puntos a favor
Creating, scheduling and tracking work orders. Setting up PM.
Desventajas
So far I like everything Upkeep offers. It is working well for us.
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Roger, thank you for your review! We are so happy to hear UpKeep is working well for your team! If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.
- Sector: Bienes de consumo
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Joy of Maintenance
Revisado el 20/12/2023
I would say it has been very good, UpKeep has been well embraced by the Associates here and the...
I would say it has been very good, UpKeep has been well embraced by the Associates here and the ease they have had submitting work orders.
Puntos a favor
The biggest thing would be communication. Before UpKeep a work order would be put in and no one would know the status of it. With UpKeep we see updates and emails detailing the status of the work order.
Desventajas
The only thing that comes to mind is that you provide training for Administrators and Technicians, it would be nice to have a power point presentation for the view only and Requestors. As an Administrator, UpKeep was my task to own, and I had to present it to the group prior to launch. the problem was the Administrator permissions is different than the view only and Requestors, needless to say my 1st class was a learning experience not only for the view only and Requestors but for me also.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
commend Centre for business maintains and management
Revisado el 14/8/2023
using the application has simplified work and support is given online
using the application has simplified work and support is given online
Puntos a favor
i use upkeep to communicate with the technical team for maintenance and support, I like the ability to send issues as photos and get helped online, upkeep provides a video tutorial for setting up, this is the best for sure
Desventajas
using upkeep requires strong internet connections as poor networks lead to delay in loading documents as soon as possible and it's very hard to learn
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Monica, thank you for your review. Your positive feedback put a smile on our faces! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
UpKeep Review
Revisado el 30/5/2023
The software provided an efficient and user-friendly solution for managing maintenance operations....
The software provided an efficient and user-friendly solution for managing maintenance operations. The intuitive interface, along with the mobile app, facilitated easy task management and ensured timely updates. The ability to create work orders, schedule preventive maintenance, and track inventory simplified maintenance workflows. The customizable reporting and analytics provided valuable insights for continuous improvement. Although the integration options were limited, UpKeep delivered a reliable and effective maintenance management system.
Puntos a favor
One of the things I liked most about UpKeep was its user-friendly interface and intuitive design. Navigating through the software was straightforward, and the clean layout made it easy to access and manage maintenance tasks. The mobile app was also a standout feature, allowing for on-the-go access and real-time updates. The ability to create and track work orders, schedule preventive maintenance, and manage inventory seamlessly simplified maintenance operations. Additionally, the customizable reporting and analytics provided valuable insights to optimize maintenance processes and improve overall efficiency.
Desventajas
One aspect I liked least was the limited integrations with other software systems. Although UpKeep offered basic integrations with popular tools like Zapier and QuickBooks, there were certain instances where more advanced integrations would have been beneficial. Integrating with industry-specific software or enterprise resource planning (ERP) systems could have enhanced data synchronization and workflow automation. Having a broader range of integrations would have made UpKeep even more versatile and seamlessly connected with other business applications.
- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
file management application
Revisado el 17/8/2023
it had helped us to stop losing important files and documents
it had helped us to stop losing important files and documents
Puntos a favor
with upkeep you can keep all document files in one central place, I like the ability to allow document uploads, and the application is user friendly
Desventajas
using the application to upload big documents with a lot of photos takes a lot of time the expected
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Ledton, thank you for your review! So happy to hear you're enjoying the application. If there's anything we can help with, please don't hesitate to reach out. We're here to support!
- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
simple and secure for use
Revisado el 24/7/2023
its has made my work so easy for report compilation
its has made my work so easy for report compilation
Puntos a favor
upkeep is simple and secure for use, i like the ability to share work orders with my colleagues for compilation. The user interface is nice for me
Desventajas
The application in most cases slows down when using it on mobile phone
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Parricia, thank you for your review! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.
- Sector: Petróleo y energía
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Good Entry level CMMS System
Revisado el 29/3/2022
A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and...
A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and parts/inventory. Lacks a lot of the higher end features that experienced users would want to impliment.
Puntos a favor
Very easy to set up and get going, very easy to populated data, and very useful to schedule work orders, etc.
Desventajas
Analytics - the metrics that one needs the most , and use the most often are in basic, but they do take shortcuts in order to achieve numbers. Downtime tracking is a very mportant tool, but can't be used with manual events.
Alternativas consideradas
Limble CMMS, MaintainX, Hippo CMMS, eMaint CMMS, Fiix y Salesforce PlatformRazones para cambiar a UpKeep
Pricing of Users (requesters are free) and didn't require additional licenses (technical users and admin are the only paid subscriptions that you need). Initial presentations were well done, and polished,- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
upkeep setup is so easy
Revisado el 15/7/2023
using the soffware has simplified work and save time
using the soffware has simplified work and save time
Puntos a favor
the application is easy learn and set up for use in the organization, like its ability to organize once data has been entered in the system. The UI is so friendly
Desventajas
upkeep has a limited level of hierarchy and uploading documents and photos takes a lot of time to finish up this leads to delays in submitting a given documents
Respuesta de UpKeep Technologies
We appreciate your review! It means a lot to our team. We're dedicated to consistently delivering top-notch quality, and we're ecstatic that we've earned your trust. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!
- Sector: Empaquetado/entrega de mercancía
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Simple tool for inventory management
Revisado el 28/10/2023
Puntos a favor
UpKeep makes it very easy to track and record inventory. Very user friendly
Desventajas
Great app however I find myself having a lot of errors uploading items from time to time
Respuesta de UpKeep Technologies
Hi Stefan, thank you for your review! Your feedback means the world to us. If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to info@onupkeep.com we're here to help!
- Sector: Organización cívica y social
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
simplify work flow with upkeep
Revisado el 3/6/2023
Using the application has simplified work in the organization
Using the application has simplified work in the organization
Puntos a favor
upkeep has simplified the workflow in the organization, i like the CMMS features which are so nice for maintenance management system, upkeep is so easy to use by every one
Desventajas
The application sometimes be slower when using its and this effects work to be accomplished in period of time
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Helped me manage the maintenance of my assets more effectively
Revisado el 10/5/2023
I was able to create and assign work orders quickly and easily. This has allowed me to increase...
I was able to create and assign work orders quickly and easily. This has allowed me to increase efficiency in resource management and improve communication with my maintenance team. Also, the mobile app is very helpful and allows my technicians to be instantly notified of new work orders and update their progress in real time.
Puntos a favor
What I liked best about this asset operations management solution is its ease of use and how quickly I can create and assign work orders. The platform is very intuitive and allows me to have a complete view of all my assets, schedule maintenance tasks and track work orders in real time.
Desventajas
Integration with other systems and software can be a bit difficult. Although UpKeep offers a variety of integrations, I have found that some of them can be a bit tricky to set up and don't always work smoothly.