Opiniones de Little Hotelier
Little Hotelier
Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
163 opiniones
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Bueno por 3 meses, malo por el resto de la prestación del servicio.
Revisado el 20/12/2024
En costos es más accesible que otros channel manager, pero podría ofrecer más por el costo, tuve...
En costos es más accesible que otros channel manager, pero podría ofrecer más por el costo, tuve que pagar penalizaciones de reserva por sobreventa y políticas de airbnb, airbnb demostro que la responsabilidad no era de ellos sino de Little Hotelier.
Inicie el proceso de cancelación y te piden al menos 30 días mínimo para hacer la cancelación, retardan el contacto para tomar otros 30 días de contato + 30 días de la cancelación oficial.
Al final se supone si aceptan tu cancelación por correo siempre y cuando te manden uno
Confirmo que hemos procesado su solicitud para cancelar la suscripción con Little Hotelier con fecha efectiva el 1 de Enero, cumpliendo así el aviso de 30 días requerido para cancelaciones. Para más información puedes consultar nuestra política en los Términos y Condiciones.
Es una lástima que se vayan, pero si algo cambia en el futuro, no dude en contactarnos y estaremos encantados de evaluar la mejor manera de respaldar a su negocio y a usted.
Little Hotelier queda a su disposición para aclarar cualquier duda y brindarle la asistencia necesaria. Para obtener más ayuda, contáctenos a través del chat (directamente en la plataforma) o a través de nuestro Centro de Soporte ???????.
Para conocer nuestro portafolio, que está siempre evolucionando y trayendo novedades al mundo hotelero, visite nuestra página web: Plataforma Hotelera SiteMinder y conoce más :)
Saludos cordiales,
Yo cancelé desde noviembre y me cobraron diciembre y seguro me van a cobrar Enero también.
Puntos a favor
Son rápidos para venderte el producto y te dan un soporte inicial muy bueno, la interfaz es fácil y tienen una app que puede darte una facilidad remota.
Desventajas
Su sincronización con los canales no es la mejor, deja mucho que desear debido a que tienen frecuentes caídas, entonces en una temporada alta te puede generar sobre venta y después de los 3 meses el servicio cae mucho, no hay soluciones inmediatas.
Respuesta de SiteMinder
Hola Simon,
Lamentamos profundamente la frustración y la decepción que has experimentado. Agradezco que hayas traído este asunto a mi atención. No podemos ver tu información de contacto aquí. Esperamos poder comunicarnos contigo. Aquí tienes mi correo electrónico: zidane.doshi@siteminder.com . No dudes en contactarme tan pronto como puedas; estaré encantado de ayudarte de manera inmediata.
Un cordial saludo,
Zidane
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
La mejor software para gestion de reservas
Revisado el 24/2/2022
podemos llevar un mejor control de nuestras reservas en todos los aspectos y esta disponible en...
podemos llevar un mejor control de nuestras reservas en todos los aspectos y esta disponible en movil tambien siendo este una gran ventaja
Puntos a favor
Es un software extremadamente util en todos los aspectos , esta pensado para que lo pueda utilizar cualquier persona , sus funciones administrativas son super sencillas de usar y el servicio al cliente siempre esta disponible
Desventajas
lo unico que le veo una area de oportunidad es en tener un punto de venta que no sea solo para habitaciones .
Respuesta de SiteMinder
Hola Hector,
Gracias por compartir su opinión. Estamos encantados de que Little Hotelier le resulte una herramienta útil para realizar sus tareas diarias. Valoramos todos los comentarios y trabajamos para seguir mejorando nuestros servicios y la experiencia de nuestros clientes. Tomamos nota de su recomendación para contar un punto de venta que no sea solo para habitaciones.
Además, nuestro equipo de asistencia está a su disposición para ayudarle con lo que necesite o para transmitir su opinión para su consideración en el futuro. Puede ponerse en contacto con nosotros a través del chat (24 horas) y nuestro equipo de expertos estará encantado de ayudarle.
Un saludo,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Un producto realmente malo.
Revisado el 14/7/2022
Simplemente mala.
Simplemente mala.
Puntos a favor
El producto es simplemente malo, escribo esta reseña porque nos sentimos totalmente engañados.
El producto sirve de bien poco, y por eso es muy caro. No solo no factura, no realiza liquidaciones de caja, es que es un producto inútil, no tiene sentido pagar por algo así. Gestionamos 6 pequeños hoteles y es la peor experiencia con un PMS, de hecho si hubiéramos sabido que era un módulo de recreación para asignación de habitaciones la cosa cambiaría y nos parecería estupendo.
Es el timo de la estampita. Hace cosas absurdas, creo que no está ni testeado.
Fue nuestro error no testear el producto en un entorno real.
Desventajas
Tiene muchas carencias por todos los costados.
Respuesta de SiteMinder
Hi Tomeu,
Thank you for taking the time to leave us your feedback! We are sorry to hear about your experience and want to find a solution about how we can make Little Hotelier work for you. We are here to support hoteliers and property owners, and we aim to provide you with a user-friendly experience and better control over your day-to-day, plus more time to delight your guests. Would you be able to drop me an email as I don't have your email and details for me to help you? Once I have your contact details, one of our team will be in contact asap to support you.
Kind regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Súper práctico
Revisado el 25/5/2021
Muy buena y le ha facilitado la vida.
Muy buena y le ha facilitado la vida.
Puntos a favor
Que es súper práctico. Lo uso a diario y también me permite hacer reservas y revisar mis estadísticas con mucha facilidad y rapidez.
Desventajas
La app del celular debería mostrar también el calendario cómo se ve en una laptop. La visibilidad de la app debería mejorar.
Respuesta de SiteMinder
Hola Veronika,
Te agradecemos por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia con nosotros. Es una dicha que hayas podido remplazar excel por un sistema con mas funcionalidades que te permita realizar todas tus tareas diarias en un solo lugar.
Muchas gracias por tu sugerencia acerca de la app. Nuestro equipo esta trabajando para mejorar la visibilidad del calendario, asi que te mantendremos informada de cualquier actualizacion.
Esperamos seguir ofreciendote un servicio de calidad.
Saludos,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
funcional y práctico
Revisado el 9/3/2022
En línias generales muy correcta.
En línias generales muy correcta.
Puntos a favor
Es muy fácil de utilizar y cuando he tenido algún problema o duda, el sistema de atención al cliente es muy efectivo.
Desventajas
Una de las cosas que se podrían mejorar es la facturación a empresas donde toavia no me han dado una solución.
Por otro lado, es muy importante enlazar el programa con el sistema de la policia para no doblar el trabajo para paaar los datos de los clientes a la policia.
Respuesta de SiteMinder
Greetings Silvia
Thank you for taking the time to leave a review and feedback. It's wonderful to hear that you have found Little Hotelier to be a reliable and valuable part of your operations. Our team takes all feedback and suggestions seriously to ensure we are supporting Hoteliers and continually improving your experience. Anytime if you need anything we are available via chat, which is available 24/7 where our team of experts will be happy to assist you.
Kind Regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es un software muy completo , la facilidad para realizar una tarea es muy util y es super...
Revisado el 25/5/2021
todo excelente
todo excelente
Puntos a favor
el calendario de reservas esta muy facil de usar y muy util
Desventajas
todo me gusto , no hay nada que no me haya gustado.
Respuesta de SiteMinder
Hola Hector,
Muchas gracias por compartir tu opinion. Nos encanta saber que nuestro sistema sea super facil de utilizar y que estes obteniendo buenos resultados.
Muchisimas gracias por tu apoyo y confianza!
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Una herramienta muy útil y práctica
Revisado el 18/6/2021
Hasta el momento, que aún no inició, muy buena.
Hasta el momento, que aún no inició, muy buena.
Puntos a favor
Aún estoy en el proceso de implementación, no he empezado a usarlo, pero estoy convencida que será de gran utilidad en el proceso de reserva.
Desventajas
Que no traduce al Inglés, al adquirirlo yo tenia la idea que solo se alimentaría en un solo idioma, y el software traduciría, por lo menos al Inglés, esto ha hecho que sea más tardado el proceso de captura.
Respuesta de SiteMinder
Hola Oralia,
Muchas gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Nos alegra mucho que hayas decidido adquirir nuestra plataforma. Cuando empieces a utilizarlo mas a fondo te daras cuenta que tenemos traduccion disponible en 8 idiomas. Si este no es el caso o tienes dificultades en ver la informacion en otros idiomas, por favor ponte en contacto con nuestro equipo de servicio al cliente a este numero +52 334 624 0480 y con gusto te ayudaremos.
Te damos la bienvenida y esperamos que podamos ayudarte en todo lo que necesites. Gracias por elegirnos.
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente herramienta
Revisado el 15/7/2021
muy buen producto
muy buen producto
Puntos a favor
Muy intuitivo y estable buen servicio al cliente
Desventajas
le falta modulo de reservas de actividades
Respuesta de SiteMinder
Hola Javier,
Muchas gracias por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia con nosotros.
Nos encanta saber que estas satisfecho con Little Hotelier. Gracias por tu sugerencia. La tendremos en cuenta para mejoras a futuro.
No dudes en contactarnos si tienes alguna duda. Estamos aqui para servirte.
Saludos cordiales,
Jessica
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Operación del sistema
Revisado el 25/5/2021
Hasta ahora bien.
Hasta ahora bien.
Puntos a favor
Sería conveniente, que hubiesen claves por turno. Es decir que el turno matutino de recepción pudiese registrarse y así el vespertino y el nocturno por control y seguimiento de las operaciones que llevan a cabo. Cambias que realizan en las reservas, etc.
Desventajas
El software es estándar en relación a otros, deberían agregar estar cosas que ya lo tienen otros, y que no lo tienen.
Respuesta de SiteMinder
Hola Emelina,
Muchas gracias por compartir tus comentarios y sugerencias. Little Hotelier permite dar acceso individual por cada usuario, asi nos aseguramos que todas tus operaciones sean seguras. Esto tambien te permite que manejes el acceso de cada usuario dependiendo de las areas de interes y las funciones que quieres que ellos realicen. Asi mismo puedes desactivar a aquellos usuarios que ya no esten trabajando contigo.
Gracias por confiar en nosotros,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Sistema de reservas
Revisado el 14/7/2021
Reserva más habitaciónes de las que tengo. Lo hace por falla del software
Reserva más habitaciónes de las que tengo. Lo hace por falla del software
Puntos a favor
Su simplicidad y distribución para configurar y operar
Desventajas
Que no atienden mis dudas o no resuelven mis problemas rápido
Respuesta de SiteMinder
Hola Caleb,
Muchas gracias por compartir tu opinion. Nos alegra saber que estes teniendo una buena experiencia con nosotros.
No dudes en contactarnos por medio de nuestro chat en linea si necesitas ayuda con cualquier cosa. Estamos disponibles las 24 horas del dia.
Gracias por elegirnos,
Jessica
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
A very streamlined process both front of house and back of house.
Revisado el 30/5/2018
Puntos a favor
Little Hotelier is a very easy system to use and has 90% of the functionality required to operate an accommodation business.
Desventajas
Little Hotelier currently does not connect with any EPOS systems which is a shame. It would be great if there are future developments for this integration.
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Modern software
Revisado el 7/4/2018
tracking my holiday rental business
tracking my holiday rental business
Puntos a favor
Little Hotelier is a good software for small hotels and self-catering properties. Great channel manager with a big number of booking sites/agents.
Desventajas
Little Hotelier is not providing booking calendar widgets codes for private websites made in Word Press.
Respuesta de SiteMinder
Hi there,
Thank you for reviewing Little Hotelier. We are pleased to hear that you have had a positive experience using Little Hotelier for your holiday rental business.
If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to get in touch with the team.
Thanks,
The team @ Little Hotelier
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Little Hotelier does not live up to the marketing promises.
Revisado el 22/6/2023
I quit using Little Hotelier and went back to ResNexus. THe over all experience was frustrating...
I quit using Little Hotelier and went back to ResNexus. THe over all experience was frustrating and the worst software I have ever used.
Puntos a favor
I liked the ready hover access to info on clients in the Front desk version, as well as the fact that Site-minder came with the cost of the product. Also, the sales person was very helpful, I wish she was the tech-support or training person.
Desventajas
This was too hard to implement correctly, and too error prone. It needed a process "Step one", but that was missing. I set everything up in the Booking Engine first without realizing that the information in the booking engine is only what clients see online, not what is happening on the back end. I ended up deleting hours of work and starting over several times. there are videos and good instructions -- but never does it say -- do this first. Training never told me this. Tech support did, but only after I was integrated with Site-minder (another big project). The entire experience was probably one of the worst experiences I have ever had -- further more, when I wanted to stop using the product I still had to pay for 3 months to fulfill a contract.
Respuesta de SiteMinder
Hi Marcia,
We understand the importance of addressing our customers' concerns. We sincerely apologise for any inconvenience you have experienced recently and want to ensure you, we are fully committed to resolving your concerns.
Your feedback is invaluable, and we are dedicated to regaining your trust and ensuring your complete satisfaction. We are sorry to see you leave, and if there's anything we can do to make things right for you please don't hesitate to contact me at ereena.rosli@siteminder.com We appreciate your feedback and the opportunity to make Little Hotelier a better place for all hoteliers.
Warm regards,
Ereena R.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great for Small Hotels
Revisado el 31/12/2021
Fantastic software option for small hotels. It was specially designed for small hotels. Best of all...
Fantastic software option for small hotels. It was specially designed for small hotels. Best of all it has a top-of-the-line booking engine, integrated website builder and booking engine!
Puntos a favor
Backed by the powerful Siteminder channel manager, Little Hotelier is easy to use and best of all it allows small hotels to set up a fully integrated website. The SiteMinder booking engine makes booking seamless.
Desventajas
If a hotel wants an especially customizable website Siteminder is not the best option. The software is very basic and is only suitable for small hotels with standard needs
Respuesta de SiteMinder
Hi David,
Thank you for leaving us a positive review! We are happy to learn that you find Little Hotelier easy to use and make your booking seamless.
If you ever have any questions, please reach out to us; the Little Hotelier team is here to support you as you continue to modernise your systems.
Warm regards,
Ereena
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great software
Revisado el 9/2/2019
Puntos a favor
I worked with this software for a while and it had very good features. It was easy to use and to setup.
Desventajas
It was very basic for my needs so I had to change
- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Poor customer service
Revisado el 23/5/2023
I am really disappointed with their customer service that if our needs changed I would not use or...
I am really disappointed with their customer service that if our needs changed I would not use or recommend.
Puntos a favor
Easy to sign up for the free trial and looks like it would be a good fit for business. Once the free trial started it was obvious that it wasn't exactly what we were looking for.
Desventajas
There is so little customer service. They agreed to refund the additional subscription fee - raised the credit but no refund. I have emailed, and phoned since February.
Respuesta de SiteMinder
Hi Elizabeth, we are sorry to hear that your experience didn't live up to our usual standard. I believe that someone has been in touch with you to help you with the fees similar to the review you left in Trustpilot. It is currently in process. Please know that your experience means a lot to us. If you need anything else, please email me at ereena.rosli@siteminder.com I will do my very best to help you. Thank you!
Regards,
Ereena R.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Look Elsewhere for a different service
Revisado el 21/8/2022
horrible customer service, international call cetner that is never open and only follows script. ...
horrible customer service, international call cetner that is never open and only follows script. you might as well use their non human chat function. this compnay is all about the sell of the product and not the product itself
Puntos a favor
The have a great sales team that highlights features that once you are switching come to light as not great features at all.
Desventajas
Rate system is antiquated. No tracking of booking sources. No way to track travel agent bookings for commission. no group functions. no way to add any additionals with varying price points.
Respuesta de SiteMinder
Hi Shawn,
Thank you for taking the time to share your experience with us - we read every single response. We're sorry to hear that your experience with us didn't live up to our usual standards. Would you be able to drop me an email here at ereena.rosli@siteminder.com? I'd love to help you in any way I could and improve your experience with us, especially on customer service experience, non-human function, and overall using our product for your business. If you can drop me your email address, I will get someone from our team will be in touch with you soon. In the meantime, if there's anything else that I can support you with, please let me know.
Kind regards,
Ereena
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Are we losing business because of Little Hotelier issues?
Revisado el 25/7/2022
Frustrating
Frustrating
Puntos a favor
They certainly have their sales pitches down pat. Generally pretty easy to implement.
Desventajas
What really concerns us is that we keep getting mapping errors despite having mapped our channels with the help of their people multiple times. Bookings keep going into "unallocated" instead of to an actual room, and we have some that have never showed up in the front desk at all. And you can't get a real person on the phone to help. Just a chat window. We might have to eat the year contract to go with a system that actually works. Oh, and their websites are really really basic and lack important things like ADA compliance (one template does but it is heinous.)
Respuesta de SiteMinder
Hi Adam,
Thank you for sharing your experience with Little Hotelier. It's great to hear that you found it generally easy to implement and that their sales pitches were effective.
However, I am sorry to hear that you have experienced issues with mapping errors and bookings not showing up at the front desk. I understand how frustrating it can be when you can't get a real person on the phone to help you and only have access to a chat window. I will address these issues and improve the system's functionality to meet your needs.
Thank you for sharing your feedback. I hope our team can address these issues and continue improving the software's functionality to better serve your property needs.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Adequate, not wonderful
Revisado el 15/3/2022
Puntos a favor
Basic functionality is good. Mobile app improvement has been good.
Desventajas
Support is slow, disorganised and frequently wastes a lot of time because they don’t take adequate notes or read what you send them.
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
If you are an entrepreneur in the hotel industry, I recommend Little Hotelier.
Revisado el 30/5/2018
Puntos a favor
Ideal for managing lodging reservations of inns and small houses for the reception of guests. It allows the administration of activities and procedures that are inherent to the sales and marketing of the hotel service. It is versatile because the information is stored in the cloud and also easy to use.
Desventajas
It is not functional for large hotels, but when we are aware of that, it is not something that does not worry, because it represents a great support for those who undertake in the hotel area.
Respuesta de SiteMinder
Hi Cristina,
Thanks for taking the time to review Little Hotelier.
We're happy to hear that your experience with our product has been positive.
Let us know if we can help you with anything.
Thanks,
Kaitlyn @ Little Hotelier
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
A very good tool but make sure to be ready
Revisado el 27/11/2023
Puntos a favor
It is a good tool with lots of interesting features.
Desventajas
The onboarding is a little tenuous, I did not expect that.
Respuesta de SiteMinder
Hi Isabelle,
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you find our tool useful and appreciate the features it offers.
We apologise for any inconvenience you experienced during the onboarding process. Your feedback is important to us, and we'll work to improve this aspect of our service to ensure a smoother experience for our users.
If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We're here to help.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
excellent but with major gigantic faults
Revisado el 11/5/2021
very good. would be great the ingenues there understand these two points and stop being blind...
very good. would be great the ingenues there understand these two points and stop being blind about the, give good service without dual interests. and they will have a super app. that will make much more revenue than this stripe co-related business.
Puntos a favor
user friendly interface, integration with other siteminder softwares. and new apps... that are very useful. vote 10! but
Desventajas
gigantic problem. there is no way to put in evidence in the calendar with a strong color the bookings that are still unprocessed or have problems. And siteminder aims on a percentage of the business coming from STRIPE quite clearly. Conflict of interests, good service to their clients, against making more money from percentages of all Stripe sales. WRONG, morally wrong. To change system it takes months of work. So, we have to have an ultra fast glance at bookings that are unprocessed on the calendar. Track them and try to solve them. Without this we miss the unprocessed bookings. We travel in blindness unless we dedicate lots of time in the process of verifying things. And at times we get a scam of guests who never really paid a penny. Second point often stated. If they call us to book a basic function that competitors have is to book for a limited period on the calendar. After this period if client doesn't pay booking erases in automatic. the first point is fundamental. the second one also.
lastly the ad-ons for the bistro and drinks, is not so organic. but perhaps we just didn't have time to try to implement it.
Respuesta de SiteMinder
Hi Stefano, Thank you so much for sharing your feedback. It's great to hear that you find Little Hotelier excellent with a user-friendly interface, and are enjoying our huge range of connections and app integrations. With regards the problems you are having with payments, there is no way for the system to be able to track status of a payment unless connected to a gateway so if you are manually taking cash or credit card payments we do not have the data from the merchant to validate success/failure of payments.
Our team is continuously working to improve our products and offer a seamless experience for our customers and we will take your comments on the calendar and an add-on for bistro and drinks into consideration. Thank you very much for the feedback. We loved hearing your thoughts and our team are reading this for insight!
Warmest, Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
You asked for my opinion
Revisado el 19/2/2020
barley enough to do the job, and for context, we are a seasonal 19 room golf lodge, and it barley...
barley enough to do the job, and for context, we are a seasonal 19 room golf lodge, and it barley gets the job done.
Puntos a favor
The customer service team is extremely helpful
Desventajas
As the manager and sole operator of the system with the phone app I do not have the ability to make a reservation, change the length of a stay, build out a quote. or any of the most basic operations of the job. the phone app is only a window to view what is happening with the system and does not let me alter anything in the system. A broken tool.
The reporting functions are EXTREMELY limited, we only have 19 rooms and i have to compile multiple reports just to compare year to date revenue.
A broken tool.
As the sole operate during the winter season i built the Lodge Email to receive the customer notifications and my business email to receive the management notifications. the customer notifications are full of vital information that the management notifications do not have, like the actual date the guest is going to be staying with us. Again, a broken tool.
Respuesta de SiteMinder
Hi Micah,
Thank you for taking the time to submit your feedback. I am sorry to hear your experience has not lived up to our normal high standards.
Regarding the App functionality, I wanted to point out that you are able to create a reservation and change the length of stay. To do this, navigate to the homepage and select "Create Reservation" at the bottom right.
If you have a persistent issue with the app, please contact us directly so that we can resolve this for you promptly.
We value the feedback we receive from our customers and are continuously looking for ways to improve our service, so thanks again for taking the time to share this with us.
Let us know if there is anything we can do to further assist you get the most out of your products.
All the best,
Misha
- Sector: Ocio, viajes y turismo
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
THE UPDATE IS TERRIBLE
Revisado el 19/11/2020
Are the staff at Little Hotelier in tech support are great they are patient kind helpful and...
Are the staff at Little Hotelier in tech support are great they are patient kind helpful and knowledgeable but I am just so disappointed with this new face upgrade!!!!
Puntos a favor
When it looked so user-friendly it was user-friendly now it has literally become like all the rest are zoomed screen difficult to drag things and when you press on the icon it doesn’t bring you straight to today so you must always know your dates I find this update terrible I am very disappointed!!!
Desventajas
The update calendar is terrible .. I specifically signed up with Little Hotelier because it was different.. the screen was so simple and easy to see and read .. now it looks like an excel spread sheet!! I literally hate it!!! it was a step above the rest now it has literally downgraded to be just like everyone else’s! Yet the price keeps going up! :(
Respuesta de SiteMinder
Hi Shelley,
Thank you so much for your feedback. We're sorry to hear that you've found the recent upgrade to our calendar not to your liking. We got alot of customer feedback informing the updates we did in the release - including catering for a full month's calendar view and making edits to existing reservations and rate plans in just a few clicks.
We appreciate your comments and have shared it with our product team so we can keep working on improving your experience. It's an ongoing journey so we do hope that all the other recent improvements we've made continue to make things easier for you in other areas including our 24/7 support team.
Thanks for choosing Little Hotelier to be your partner. We hope to keep our relationship going - You will see more improvements in 2021 and beyond that will confirm your initial thoughts - that we are a better option for you.
Kindest,
Jessica
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Why I switched to Little Hotelier for my small holiday stay business
Revisado el 26/2/2020
Superb training and help in understanding the system, developing it, using it. I would otherwise be...
Superb training and help in understanding the system, developing it, using it. I would otherwise be using a set of spreadsheets, manually, to organize and record information crucial to running a small holiday stay business.
Puntos a favor
1) ease of use of Front Desk for bookings on my own website
2) excellent Channel Manager software, and Payment software, integrated with booking calendar in Front Desk
3) unbelievably friendly and helpful customer support and training video resources
4) modern mobile phone and tablet friendly software for users
5) innovative tie-in with Google maps and search
Desventajas
Inability to easily customize forms and templates for reports for self use as well as for customers . It can be done if one is comfortable using java script style code. But I'm only an HTML/css trained guy. I'd like to see something friendly like Wordpress uses - our own website is run through self-hosted Wordpress and its "templates" and customizability is excellent for someone with my skill set.
Respuesta de SiteMinder
Hi John,
Thank you so much for taking the time to review SiteMinder! We appreciate your feedback and hope to continue providing you with the best possible customer experience.
Our system has been purposely designed to be easily understood by all users so we're pleased to hear that you find our system intuitive and user-friendly, and our support staff helpful!
We value the feedback we receive from our customers and are continuously looking for ways to improve our service, so thanks again for taking the time to share this with us around customisation of templates and forms.
Please let us know if there is anything we can do to further assist you get the most out of your products. We are here to help so please don't hesitate to let us know if a customer success person can reach out to assist you.
Thank you again for trusting us to be your partner. It's fabulous customers like you that make what we do so worthwhile.
All the best,
Misha