3 opiniones

CustomerWise

Asistencia al cliente y administración de procesos empresariales

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Calificación general

4 /5
  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Funcionalidades
67%
de los usuarios recomienda esta aplicación
3 opiniones
Craig A.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

This software has allowed us to manage more customers and their needs with less people.

Revisado el 18/12/2017

It help make our company better in it support offering to its customers.

Puntos a favor

Once implemented we developed new SOP that revolved around this system, which allowed us to become more proactive in our customer support, and manage more customer effectively, at any given time.

Puntos en contra

I'm not sure I have any issues with the software, other then it being web based, which tends to make it slightly slower, but the positive largely out weigh that concern.

Marcy B.
Calificación general
  • Sector: Suministros y equipo para empresas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great CRM

Revisado el 7/6/2017

Easy collab and integration software for CRM

Puntos a favor

Love the ability to work remotely to collaborate. Easy to use software solution for customer service and support. Definitely would recommend.

Puntos en contra

No real cons that i have found so far. Might be a slight learning curve for someone not tech saavy.

Bob S.
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

It's a bit complicated

Revisado el 15/7/2018

Puntos a favor

There are a ton of features that come with this product. Our company has been using it to track help desk incidents for years and recently updated to the most recent version. The newest version is a bit easier to use than the one we had before and we are able to monitor a ton of information.

Puntos en contra

The new version is a bit slower than the previous one. Also, I find that trying to locate a specific incident ID is a bit cumbersome. If you don't have all the right filters selected you may not find it, so you have to adjust the filters (open, closed, etc.) until the search finds your item.