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395 opiniones
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Jose Audi Reseña
Revisado el 5/10/2023
Una aplicación muy útil para las empresas, ya que no se necesita conectar por cable de Voz ,...
Una aplicación muy útil para las empresas, ya que no se necesita conectar por cable de Voz , simplemente teniendo Internet es lo único que necesitamos para poder comunicarnos dentro y fuera de la empresa.
Puntos a favor
Una aplicación Fácil de usar mientras tengamos internet podremos hacer todas las llamadas tanto dentro de las ext. de la empresa como a números privados o fijos. de preferencia siempre tener conectado el cable de red al equipo de computo para tener mejor calidad en la llamada y una diadema para una mejor comunicación
Desventajas
Cuando no se cuanta con un buen Internet las llamadas tienen baja calidad y esto ocasiona conflicto con el emisor y receptor, lo cual se recomienda siempre conectarse por cable de red o si es por wifi estar cerca del modem
Respuesta de 3CX
Hello Jose!Thank you for sharing your thoughts and feedback on 3CX. We are delighted to hear that 3CX has made your calls more comfortable both within and outside the company. 3CX is indeed a valuable communication tool for businesses, and we look forward to continuing to meet your needs!
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Evaluación de 3CX
Revisado el 18/10/2023
Nos permitió sustituir los equipos de telefonía VoIP tradicionales físicos, por software de...
Nos permitió sustituir los equipos de telefonía VoIP tradicionales físicos, por software de computadora facil de utilizar, ademas de que la implementación permitio ahorrar en costos a la empresa.
Puntos a favor
La facilidad de instalación para los usuarios que van a utilizar el software y lo intuitivo del mismo para que el usuario pueda comprender su uso de forma rapida, en este caso dicho programa esta implementado en una agencia automotriz, los usuarios cuentan con dicho software instalados en sus computadoras y en sus telefonos celulares, lo que les permite estar comunicados siempre en caso de ser necesario.
Desventajas
Hasta este momento no encuntro alguna evaluación negativa al software.
Respuesta de 3CX
Hello Javier! It's wonderful to hear about your positive experience with 3CX and how it has improved communication and reduced costs for your automotive agency. Thank you for sharing your feedback, and I hope 3CX continues to serve your company well in the future.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Software telefónica
Revisado el 6/6/2023
En general es una herramienta de fácil uso para cualquier usuario en cuanto a temas de llamadas, lo...
En general es una herramienta de fácil uso para cualquier usuario en cuanto a temas de llamadas, lo utilizamos para las llamadas salientes de callcenter
Puntos a favor
Realmente es un software habilitado mediante una extension a la telefonía para uso interno entre agentes, sirve para realizar llamadas al exterior, teniendo una extensión ligada al usuario.
Desventajas
Que las llamadas se graban pero quedan guardadas unicamente en la computadora del usuario y no queda compartida de manera
Respuesta de 3CX
Thank you for the great review, Sara! We are glad to hear that you like the ease of use of 3CX, and finding it useful for your call center.
- Sector: Automatización industrial
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
BMW roberto
Revisado el 27/9/2022
Al principio como toda aplicación es complicada en lo que te acostumbras, el ingresar a cada...
Al principio como toda aplicación es complicada en lo que te acostumbras, el ingresar a cada usuario con su sesión fue algo complicado pero una vez que sabes como iniciar el programa , el como marcar , como redirigir las llamadas y hasta como agrupar las ext. , solo es cosa de familiarizarte con la aplicación 3cx
Puntos a favor
La aplicación es muy amigable para la tarea diaria de hacer llamadas y comunicarnos dentro del trabajo y fuera de el con los clientes, de igual forma la comunicación para redirigir las llamadas y comunicarnos es efectiva y mayor aun si contamos con las diademas para una mejor calidad de audio a la hora de realizarlas
Desventajas
La aplicación como tal es buena , solo tenemos que asegurar que tengamos un buen Internet para que podamos escuchar con claridad las llamadas , yo siento que la aplicación es muy buena y no tiene contras por el momento
Respuesta de 3CX
Hello Jose and thank you so much for giving us a fantastic review. We love to hear that you have no cons at the moment and we hope it stays like that!
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelente herramienta de comunicación m
Revisado el 29/9/2022
Se mejoró la comunicación interna dentro de la empresa ya que al poder instalarla en los celulares...
Se mejoró la comunicación interna dentro de la empresa ya que al poder instalarla en los celulares te puedes comunicar en todas partes, además del ahorro económico que está App genera
Puntos a favor
Es una herramienta fácil de usar, muy practica ya que se puede utilizar tanto en computadora como en celulares lo cual ayuda a mejor la comunicación en todas partes, tiene mensajes de voz que llegan al correo que tienes programado para escucharlos de manera clara, además que ahorras dinero ya que no necesitas estar con alguna compañía para su funcionamiento
Desventajas
El único contra es que si se te va el internet las llamadas no entran a la aplicación
Respuesta de 3CX
Hi Ivan, thank you for giving us a 10 out of 10 review and sharing this with the community!
Regarding the drawback you mention, you will be able to see any missed calls when the app reconnects to the internet again.
- Sector: Estudios de mercado
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Es el mejor sistema de gestión de llamadas que he conocido
Revisado el 21/8/2021
Generalmente lo uso para hablar con clientes, proveedores y con muchos de mis contactos de trabajo...
Generalmente lo uso para hablar con clientes, proveedores y con muchos de mis contactos de trabajo y pues se ha vuelto una herramienta totalmente fundamental
Puntos a favor
Dentro la empresa que trabajo 3CX siempre ha sido la herramienta de trabajo principal para los agentes, además, los mandos medios atendemos nuestras llamadas con él y realmente me parece muy fácil de usar, precisamente es lo mejor de todo.
Desventajas
No le encuentro ningún contra aunque me gustaría poder modificar mi tono, recibo muchas llamadas al día y a veces me resulta un poco molesto.
Respuesta de 3CX
Hi there. Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear that 3CX has become a fundamental tool for your day-to-day business.
- Sector: Hardware informático
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
3cx gestión telefónica
Revisado el 23/11/2022
Tenemos dos call Center, un está equipado con 3cx, óptimos resultados en las comunicaciones con el...
Tenemos dos call Center, un está equipado con 3cx, óptimos resultados en las comunicaciones con el sistema incorporado en las PC's, que da comodidad y agilidad a los operadores.
Puntos a favor
La claridad de las comunicaciones, la sencillez en la aplicación e integración.
Desventajas
Dificultad para extraer los datos con power bi
Respuesta de 3CX
Fantastic to see that 3CX has helped your two call centres and has given agility to your operators! Thank you for the review.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
3CX es muy bueno
Revisado el 17/7/2023
Puntos a favor
Me gusto que su implementacion es muy facil y rapida es un aplicativo intuitivo y versatil.
Desventajas
no tengo queja alguna de este aplicativo ya que funciona de maravilla.
Respuesta de 3CX
Hi Sebastian, thank you so much for your 5-star review! We are so glad to hear that you have found the implementation to be very easy and fast.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Muy eficiente.
Revisado el 24/8/2023
Puntos a favor
Fue una gran opcion para remplazar los telefonos fijos es intuitivo y versatil.
Desventajas
Deberia ser mas personalizable pero es un excelente programa.
Respuesta de 3CX
Hi Oscar! Thank you for your positive feedback! We are glad to hear that you have found the usage of 3CX efficient for you!
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Reseña
Revisado el 30/9/2022
Excelente 👌
Excelente 👌
Puntos a favor
La facilidad de comunicación, con la aplicación ya no usamos tanto el teléfono.
Desventajas
Todo perfecto, no tiene ningún defecto es muy fácil de utilizar, y accesible.
Respuesta de 3CX
Hi Cristian, a perfect review! We are thrilled to receive a 10 out of 10 from you.
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Comunicación en tú área de trabajo.
Revisado el 27/9/2022
La principal ventaja que aporta es ser un canal de comunicación rápido y eficaz.
La principal ventaja que aporta es ser un canal de comunicación rápido y eficaz.
Puntos a favor
Es un software fácil de usar, dinámico y tienes todos los contactos a la mano dentro de tu empresa. Lo que me gusta es que es una herramienta que facilita la comunicación, sin necesidad de involucrar datos personales y reemplaza correos electrónicos. Solo necesitas estas conectado a internet y puedes mandar mensaje o tener llamadas.
Desventajas
Tiene grandes fortalezas, solo es necesario que las personas se animen a usarlo más.
Respuesta de 3CX
Hi Fernanda, thank you so much for sharing your positive rating. We hope to continue to facilitate your communication!

- Sector: Investigación
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Herramienta para comunicarte en tu empresa
Revisado el 3/2/2023
Puntos a favor
Puedes re dirigir llamadas a miembros de otros equipos y puedes llamar a números personales fuera de la empresa
Desventajas
No hay nada que me disguste de la aplicación, quizá podrían añadir más funcionalidades
- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Util y Buena interfaz
Revisado el 8/8/2023
Puntos a favor
El interfaz es facil de utilizar, es facil navegar por la aplicacion, para las llamar a otra persona o en reuniones es bastante util y estable.
Desventajas
Falta hacerse conocer, falta mejorar el servicio posventa en cuanto a fallas.
Respuesta de 3CX
Hi Briam, and thank you for the positive review! We are glad to hear that you like the ease of use of the interface. Thank you also for the feedback.

- Sector: Aprendizaje en línea
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
3CX is an all-around telephony service for any organisation
Revisado el 22/9/2023
So far it's good. It works 24/7 without failure. Love the support we're getting.
So far it's good. It works 24/7 without failure. Love the support we're getting.
Puntos a favor
I like that 3CX works for start up and mid to large size companies. The price is reasonable. Integrations with Hubspot and other SMS apps are available.
Desventajas
There's no Caller ID feature, and no native SMS function.
Respuesta de 3CX
Hi Rongen, we appreciate your feedback on 3CX! We are glad to hear that you find the pricing of 3CX reasonable, making it accessible to businesses of different scales.
Regarding the Caller ID, 3CX offers flexibility in formatting incoming Caller ID numbers, allowing administrators to customize the presentation to meet their specific needs. Please make sure that you have read this document for further guidance about Caller ID Reformatting - https://www.3cx.com/docs/cid-reformatting/
For any issue you may face, you can reach out to our Customer Service team for assistance via the Live Chat bubble found on www.3cx.com or by email at customers@3cx.com.
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Call me.......The best phone system
Revisado el 7/11/2022
The transfer (number port) from our old company was extremely smooth and hassle free, the business...
The transfer (number port) from our old company was extremely smooth and hassle free, the business wasn't impacted at all.
Puntos a favor
The phone system appears to be reliable, and the new handsets we had installed, are very easy to use, with features such as touch screen and one button voicemail (no typing in a sequence of numbers) The display is large, and you can automatically see who is "speaking" as their name appears in red on the screen. The touch screen display can show in excess of 25 extensions numbers at a touch, no more entering extension numbers.I am also really pleased with the reports I can generate, such as the calls each employee has taken in a day, all sent via email at a time specified by you, and so easy to set up.The administration features, such as setting bank holidays, Christmas day is so much more user friendly than my old system.So far, I am very impressed, there are features I haven't even explored yet.
Desventajas
One major issue we found was, you cannot rewind the voicemail by seconds, you can only skip to the beginning. We have very large orders left on the voicemails, and we need to be able to jump back to hear one product. You can log on via your PC, however for us this isn't the best option.We have added a ticket and hope the feature can be included.
Respuesta de 3CX
Hi Simone, thank you for your wonderful review! It's great to see that you have had a positive experience so far in such a short time! We also appreciate your feedback and your raised ticket will be reviewed.

- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Effective Phone System For Small, Simple Offices
Revisado el 24/1/2019
For under 50 extensions and without any special functionality, 3CX is a very user-friendly...
For under 50 extensions and without any special functionality, 3CX is a very user-friendly platform. However, for any project that requires any custom functionality, 3CX will simply not be able to offer help.
Puntos a favor
The 3CX installer on both Linux and Windows is incredibly easy to use and users can go from nothing to a fully-featured phone system in less than 20 minutes. Once installed, the user interface is very clean and straightforward.
The 3CX Softphone that can be installed on Windows and mac computers pairs effortlessly with 3CX provisioning files.
Desventajas
3CX offers very little customization outside of the user interface, and commonly phone system managers will be simply unable to perform more-complex call routing. As an example, dynamic outbound routes are simply not possible outside of the overly-simple Outbound Routes tab, and you are limited to only prefix, length of destination, and from extension.
Compared to FreePBX and FusionPBX, the ability to customize 3CX is almost non-existent.
3CX Support will 100% of the time deflect any technical issues to the carrier, and after numerous ticket responses later, they will finally admit to being able to help.
SIP SRV records are completely broken and not compliant with the SIP RFC. It's hilarious how catastrophic this lack of functionality is.
Faxing is completely broken. It will be a complete nightmare if you attempt to run T.38 faxing over a 3CX phone system.

- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
3CX Review
Revisado el 1/6/2023
Puntos a favor
Scalability and flexibility: 3CX is designed to scale alongside businesses as they grow. It supports a wide range of hardware and software endpoints, allowing organizations to choose the devices and platforms that best suit their needs. Additionally, 3CX can accommodate remote workers and distributed teams, enabling seamless communication regardless of location.
Desventajas
Support limitations: While 3CX offers customer support options, some users have reported challenges with response times or difficulty in reaching the appropriate support channels. The quality and availability of support may vary depending on the specific support plan or subscription level chosen.
Respuesta de 3CX
Hello Gideon and thank you so much for your thorough and positive feedback! Indeed, 3CX is fully scalable as a business grows and is the perfect solution for connecting teams and customers and remote workers.
In terms of support, there's always the option to reach out to our Customer Service team for assistance via the Live Chat bubble found on www.3cx.com or by email at customers@3cx.com.
Our friendly customer service team will be happy to assist!
Alternatively, if you set up 3CX via a Partner, they will be able to support you.
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
3cx is an essential program
Revisado el 13/2/2023
I am very satisfied with the 3 cx program, as I have been able to carry out its functions in a...
I am very satisfied with the 3 cx program, as I have been able to carry out its functions in a practical and efficient way on a daily basis. While not perfect, I think this program is very useful.
Puntos a favor
This program has provided a trouble-free calling and receiving experience from the moment it was installed on your computer. As a daily user of this tool, I haven't had major difficulties or complaints related to poor quality or connection drops.
Desventajas
There are few aspects of the program that I dislike. The first one is the delay in the initial connection. Although it did not record connection failures, the connection slowness makes the program less practical. Also, I notice the lack of an option to make conference calls, which is of paramount importance for my tasks. If this option were available, the utility of the program would improve.
Respuesta de 3CX
Hello, thank you for the highly rated review! We love to hear that 3CX has been very practical and efficient for your business.
You can also visit our 3CX Forum to find out more about the option of the conference calls and any other questions you may have: https://www.3cx.com/community/

- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One-stop Solution for BIM and Team Collaboration
Revisado el 29/6/2023
File sharing.Team collaboration.Business instant messaging.Call routing and monitoring.
File sharing.Team collaboration.Business instant messaging.Call routing and monitoring.
Puntos a favor
3CX enhances business instant messaging, chat, file sharing and call monitoring in one single integrated repository.
Desventajas
I do not face any drawback when using this program and I use it on a daily basis.
Respuesta de 3CX
Thank you for the wonderful review, Fridah! We are glad to hear that you enjoy 3CX's many great features!
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
24.7.12.365 Globalised Virtual Connectivity
Revisado el 24/9/2023
3Cx has brought high productivity through real-time communication from all global corners.
3Cx has brought high productivity through real-time communication from all global corners.
Puntos a favor
Safe environment for internal and external communications and sharing. Integrations with calendar applications for effective conflict-free scheduling.
Desventajas
This is perfect tool for all communication requirements,no dislike at all.
Respuesta de 3CX
Hi Sierra! That's wonderful to hear! 3CX truly thrives in providing a safe environment for communication and seamless calendar integration, resulting in increased productivity worldwide. Thank you for your positive feedback!
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
The industry leader, and it shows
Revisado el 25/8/2023
I would not choose any other provider. They are the best and the petty things that are harder to...
I would not choose any other provider. They are the best and the petty things that are harder to get by are still petty issues. I would recommend all the way!
Puntos a favor
3CX is the best solution for our needs because it is supported on many platforms, allowing quick changes in a fast-paced environment with critical situations.
Desventajas
I have to say, for a service that is so good in all areas, I am a little dissapointed in voicemail management. But hey, there's always place for improvement!
Respuesta de 3CX
Hi Jean! Thank you very much for your positive feedback on 3CX! We are glad to hear that 3CX meets your needs and requirements.
We are continually working to make improvements so that our customers are satisfied.
For the issues you are having with voicemail management, you can reach out to our Customer Service team for assistance via the Live Chat bubble found on www.3cx.com or by email: customers@3cx.com

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
3CX is the best PBX compairing to all other PBXs
Revisado el 24/1/2023
3CX help to reduce the communication cost for most companies
3CX help to reduce the communication cost for most companies
Puntos a favor
unlimited extentions, mobile app , soft phone , easy to manage , callcenter features , CRM integration , Google and Microsoft integration , and you can make more things with 3CX Call flow Design app
Desventajas
The wallboard uncustomizable and very simple
Respuesta de 3CX
Hello Shadi,
Thank you for the 10/10 review! We really appreciate it and love that you are using all those features, and ultimately reducing your communication costs.

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
3CX Review
Revisado el 4/3/2023
Puntos a favor
Easily integrate with existing business process and customers. Cost savings and mobility.
Desventajas
Sometimes errors trying to open the platform and it can be slow.
Respuesta de 3CX
Thank you for taking the time to share your positive feedback about 3CX. We're thrilled to hear that you've had a positive experience with our system and appreciate you highlighting 3CX's ability to easily integrate with existing business processes and customers.
- Sector: Consultoría de gestión
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Finally found something we can rely on.
Revisado el 10/3/2016
Puntos a favor
We have been using 3CX Phone System Professional Edition for almost 3 years now. After a series of non-starter with other brand name phone systems we stumbled across 3CX. We were initially turned off that it was Windows based however this has turned out to be a HUGE benefit. Not only can we use are existing utilities and subscriptions to do backups, screen sharing, maintenance, etc, but our employees were immediately comfortable making changes and other maintenance.
3CX Phone System has features like Web Conferencing, built in screen sharing, free smart phone applications that were not initially a buying consideration for us but have become some of the most valuable and powerful parts of 3CX - and they continue to improve and release more of these valuable feature rich tools - at no additional cost.
The licensing model is unique from any other phone system we've used. 3CX is licensed based on Simultaneous calls rather than total extension or lines. While the pricing is very good, its particularly good for larger offices or public spaces where extra phones are required in places they will receive little use. Other systems require you to pay full license cost for these low use phones but with 3CX, there is no extra cost.
Desventajas
I've noticed they are too innovative. Where most other phone system are quite stagnate and only release bug fixes, 3CX regularily release new features and is constantly improving capabilities. We have been seeing at least 2 service packs a year, each which represents leaps forward in features and capabilities. They can be ignored, though we've invested into learning and building on them
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
3CX Phone for Windows - EndUser review
Revisado el 19/9/2018
This system is pretty reliable from my end user perspective. The voice mails come to my inbox...
This system is pretty reliable from my end user perspective. The voice mails come to my inbox quickly which is nice. I would recommend this to anyone with a business of the size where I work, we have around 80 employees.
Puntos a favor
3CX is easy to operate for me as I am an end user. I receive calls that are transferred to me and I rarely get any complaints that the call didn't make it to me or was dropped in the process. It is also easy to transfer calls to other people or call out by just typing the first couple of letters in the person's name. I can choose their extension or their cell phone if they are listed in our directory.
Desventajas
I have to restart the software from time to time because it will stop working. I also have some issues with the log of incoming and outgoing calls. I would like to be able to call someone right back if they just called and I don't have their phone number. Some calls are remembered and some are not, it seems random. I can see the number as it comes in but if I need to call that person back sometimes their number doesn't remain in the log, I do not know why.