Opiniones de ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.915)
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Software de soporte remoto, reuniones a distancia y acceso remoto

Calificación general

4,7 /5
(1.915)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funcionalidades
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,4/5

96%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

1915 opiniones

Yosue
Yosue
Calificación general
  • Sector: Desarrollo de programas
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Soporte remoto confiable y completo para empresas de todos los tamaños

Revisado el 25/10/2023

Puntos a favor

Ofrece un soporte remoto confiable y muy seguro, es perfecto para empresas de todos los tamaños. Me encanta lo fácil que es de usar gracias a su interfaz intuitiva, y las funciones completas como el acceso remoto, el uso compartido de pantalla y el chat en vivo hacen que resolver problemas a distancia sea muy fácil de realizar

Desventajas

Es importante tener en cuenta que el costo de la plataforma podría ser un poco elevado para ciertas empresas, ya que sus precios se adaptan al número de usuarios y las funciones que necesites utilizar

Geovanny
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

ConnectWise Control la mejor opción en asistencia para los clientes

Revisado el 21/12/2022

Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en...

Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en el teletrabajo y también este sistema me ayuda mucho en las reuniones del trabajo

Puntos a favor

Me gusto mucho la asistencia para nuestros clientes, es una herramienta para las reuniones en el trabajo y también la función de teletrabajo que ayudado mucho en estos años

Desventajas

Todo el sisyema me gusto mucho todas las herramientas son muy útiles

Christopher
Christopher
Calificación general
  • Sector: Productos químicos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Good product that could use a few improvements

Revisado el 7/12/2023

Puntos a favor

Unattended/Remote access is very easy to use. Installing the agent on machines is easy and can also be automated.

Desventajas

Some admin functions such as maintaining users/roles/security permissions are not very intuitive, and can be hard to figure out at first.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Connect your business with this tool!

Revisado el 11/12/2023

Overall, we have had a error free rock solid experience.

Overall, we have had a error free rock solid experience.

Puntos a favor

Screenconnect has allowed us to add all of our 100 workstations to it and monitor and remotely assist them at a moments notice, we can host meetings, fix issues. they also allow us to have a custom domain and splash screen for a professional look

Desventajas

The price is higher than what it originally was with CWSC but its still worth it.

Tyler
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Decent product, but there are better out there

Revisado el 2/2/2023

Puntos a favor

Connectwise control is a good product, but there are better out there for the cost with more features.

Desventajas

Clunky, often disconnects and reconnects

Alec
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Amazing remote control software

Revisado el 17/3/2024

This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.

This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.

Puntos a favor

This software is amazing! It can be used as a basic RMM even. Run tools, scripts, or just good ole remote access.

Desventajas

Nothing! This is great software that is beyond comparison.

Ivy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best remote access host I've used.

Revisado el 6/9/2023

SC has let us move quickly on absorbing new clients into our remote access base and quickly assist...

SC has let us move quickly on absorbing new clients into our remote access base and quickly assist people who just need a hop-on to show us an issue. Overall I recommend it highly.

Puntos a favor

Deploying is easy, customization is pretty simple, and the app's functionality is the best compared to every other app I've used (anydesk, teamviewer, splashtop, vnc solutions)

Desventajas

There's some features that just dont exist and they expect the community to develop plugins for those instead of doing it themselves. Things such as "prevent user from initiating chat when host is not connected" just isn't possible and evey though there's page after page of requests for it they don't do it for whatever reason.

Lance
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Screenconnect - vital remote support tool

Revisado el 14/3/2024

We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to...

We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to date. The ability to share multiple monitors, transfer files and use the backstage environment are all critical to my teams daily success in providing remote support.

Puntos a favor

My team and I use Connectwise ScreenConnect daily to provide remote support, diagnostics, patching, virus remediation, etc.. It's fast, very flexible, provides a shell environment called backstage that allows us to tweak computers without impacting the end user.

Desventajas

There's nothing currently that I dislike about the product.

Dave
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Go-to reliable remote support tool.

Revisado el 18/9/2024

This is our go-to remote support tool. Between access sessions and on-demand sessions we can remote...

This is our go-to remote support tool. Between access sessions and on-demand sessions we can remote in to almost everything in our environment.

Puntos a favor

Makes remote access straightforward and reliable.

Desventajas

Windows hotkeys can be tricky and admin credential passthrough can sometimes be iffy.

Jeff
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Ideal for remote suport.

Revisado el 6/2/2024

Puntos a favor

Easy to establish a session.
Can see all screens.
Have other tools that can be used while on remote session.

Desventajas

File transfer. not so easy at times.
if you have not used for 7 days you have to do 2FA to log back in.

NABIH
NABIH
Calificación general
  • Sector: Arquitectura y planificación
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Connect wise review

Revisado el 2/3/2024

Puntos a favor

I like most its new features and menu, showing the easiest way to collaborate with coleagues

Desventajas

Frankly its simplicity and useful for everyone who hasn't experience in that technology

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Screenshare at its best!

Revisado el 6/7/2023

Puntos a favor

These tools Are very useful to do remote diagnostics and troubleshooting secure fast and very intuitive, our clients love when they know the support goes beyond the call and the chat.

Desventajas

something to consider is to have a web-based deployment, but in general terms the application is seamless

Lawrence
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A reliable remote solution

Revisado el 2/6/2023

Overall, a great and easy solution which is essential to our day to day, providing IT support

Overall, a great and easy solution which is essential to our day to day, providing IT support

Puntos a favor

The ability to have an easy rollout, ease of use for engineers and end users (as a replacement for RDP).

Desventajas

There are instances where it can take a while for the device to show as online before you can reconnect

Chris
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

review

Revisado el 23/8/2023

Puntos a favor

very easy to use for admins and clients to download/install on ad-hoc basis

Desventajas

would like to see the naming convention change to easier options

Danielle
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

ConnectWise ScreenConnect Positives

Revisado el 30/1/2024

Puntos a favor

ScreenConnect with CW is our process when I need to see what a user is doing on their end to better understand their issue. Starting a session, have the user join the session and facilitate seeing their information is seamless. It is also very easy to disconnect so the user knows I am no longer in their computer seeing anything of concern as a notification is sent to the user I have disconnected.

Desventajas

Nothing at this time since using ConnectWise ScreenConnect is an easy process and meets my needs.

david
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great remote access platform

Revisado el 9/10/2023

Puntos a favor

ScreenConnect is a great tool for managing our company's digital signage program. I use ScreenConnect to confirm that digital signage is displaying correctly at remote locations. I also use it to remote in and troubleshoot issues that come up periodically. This is an invaluable tool for managing signage for our sales offices and company division offices out of town.

Desventajas

I don't have any cons for ScreenConnect.

Martin
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

ConnectWise works great for us.

Revisado el 4/12/2023

Puntos a favor

Ease of use and setup. It works for what we need it to do, no issues for daily remote work.

Desventajas

Sometimes when users are not on a high speed connection it can be choppy, but most times works fine.

Cassidy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One of the most useful remote access tools for troubleshooting problems

Revisado el 29/3/2023

We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the...

We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the ConnectWise platform has been around for quite some time and is highly recommended. ConnectWise's platform allows the same PC to be reached from any other q if required, saving time on solution issues affecting any enterprise computer. The highest-quality, most cost-effective, and most user-friendly remote access tool available.

Puntos a favor

We appreciate its user-friendliness and the fact that we were always able to get a prompt response from their helpful support team, suggesting options that would work best for us. ConnectWise is one of the best remote access solutions because of its encryption feature, which keeps our data safe while being transmitted and received via the platform.

Desventajas

The ConnectWise platform has provided us with far more advantages than drawbacks, but we have noticed that the mobile version is often much slower than the desktop version.

Michael
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

IT Support FROM IT People

Revisado el 18/4/2023

So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.

So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.

Puntos a favor

ConnectWise is a feature-rich product built by IT people FOR IT people.

Desventajas

Basic support is good but any feature problems or requests have to "go to engineering" and can take months to years to get a resolution.

Naincy
Naincy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Increases connectivity and problems

Revisado el 18/4/2023

Puntos a favor

ConnectWise Control is useful software, It helps to guide other people, and it resolves many problems easily which looks very giant, It smooths the process of working and removes barriers to other cities and offices. It has uncountable benefits I really love to use it, Another app has bug issues but it has nothing.

Desventajas

ConnectWise Control has proper screen sharing and access tools, It increases the quality by giving its updates and customer support, The interface is clear and significant to understand, The one thing I just want is some free tools which are accessible.

Guy
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ScreenConnect helped power us to remotely support customer base during Covid

Revisado el 17/7/2023

Puntos a favor

The best feature I found from ScreenConnect was easily doing backstage where I could remotely shell into a computer to help run powershell commands to help maintain and monitor workstations.

Desventajas

The ConnectWise portal was difficult to navigate to find the latest updates for the tool.

Adam
Adam
Calificación general
  • Sector: Petróleo y energía
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy Access for remote support

Revisado el 14/2/2023

ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid...

ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid pandemic when all users where working from home and we were required to provide support over the phone and whilst maintaining distancing.

Puntos a favor

ConnectWise Control is a seamless tool used for remote support. It allows IT support to connect to an end user device/Server without having to log the user or session out. meaning a user can report an issue and support personell can be on supporting in no time. There are also great file and clipboard sharing features. Along with unattended access to PowerShell and command line which can be useful for troubleshooting without impacting the users day.

Desventajas

ConnectWise Control is a brilliant tool for remote support, the issue I have is it can become a security risk given users machines can be accessed and remotely managed with no acceptance of session from the end user.

Aaron
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Connectwise Control

Revisado el 19/4/2023

Puntos a favor

Great resource for remote access to users systems as well as backstage to make changes and adjust settings without the user being able to see them.

Desventajas

more scripting support would be apprecaited

Raza
Calificación general
  • Sector: Servicios de información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great Remoting Tool!

Revisado el 2/2/2023

We love this service from ConnetWise

We love this service from ConnetWise

Puntos a favor

It does the job as branded. This tools comes handy for MSP's

Desventajas

Price is bit on a higher side and customer service can be improved a bit.

Ashwin
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Multitasking tool

Revisado el 17/2/2023

Puntos a favor

I have used the product for multiple purposes like ticketing, remote service and patching. we good product.

Desventajas

Nothing much to specify in particular. It works fine.