Opiniones de ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect
Calificación general
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Tiempo usado
1915 opiniones

- Sector: Desarrollo de programas
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Soporte remoto confiable y completo para empresas de todos los tamaños
Revisado el 25/10/2023
Puntos a favor
Ofrece un soporte remoto confiable y muy seguro, es perfecto para empresas de todos los tamaños. Me encanta lo fácil que es de usar gracias a su interfaz intuitiva, y las funciones completas como el acceso remoto, el uso compartido de pantalla y el chat en vivo hacen que resolver problemas a distancia sea muy fácil de realizar
Desventajas
Es importante tener en cuenta que el costo de la plataforma podría ser un poco elevado para ciertas empresas, ya que sus precios se adaptan al número de usuarios y las funciones que necesites utilizar
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
ConnectWise Control la mejor opción en asistencia para los clientes
Revisado el 21/12/2022
Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en...
Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en el teletrabajo y también este sistema me ayuda mucho en las reuniones del trabajo
Puntos a favor
Me gusto mucho la asistencia para nuestros clientes, es una herramienta para las reuniones en el trabajo y también la función de teletrabajo que ayudado mucho en estos años
Desventajas
Todo el sisyema me gusto mucho todas las herramientas son muy útiles

- Sector: Productos químicos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Good product that could use a few improvements
Revisado el 7/12/2023
Puntos a favor
Unattended/Remote access is very easy to use. Installing the agent on machines is easy and can also be automated.
Desventajas
Some admin functions such as maintaining users/roles/security permissions are not very intuitive, and can be hard to figure out at first.
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Connect your business with this tool!
Revisado el 11/12/2023
Overall, we have had a error free rock solid experience.
Overall, we have had a error free rock solid experience.
Puntos a favor
Screenconnect has allowed us to add all of our 100 workstations to it and monitor and remotely assist them at a moments notice, we can host meetings, fix issues. they also allow us to have a custom domain and splash screen for a professional look
Desventajas
The price is higher than what it originally was with CWSC but its still worth it.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Decent product, but there are better out there
Revisado el 2/2/2023
Puntos a favor
Connectwise control is a good product, but there are better out there for the cost with more features.
Desventajas
Clunky, often disconnects and reconnects
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing remote control software
Revisado el 17/3/2024
This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.
This is amazing software that meet all my expectations and more! So glad I used this.
Puntos a favor
This software is amazing! It can be used as a basic RMM even. Run tools, scripts, or just good ole remote access.
Desventajas
Nothing! This is great software that is beyond comparison.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best remote access host I've used.
Revisado el 6/9/2023
SC has let us move quickly on absorbing new clients into our remote access base and quickly assist...
SC has let us move quickly on absorbing new clients into our remote access base and quickly assist people who just need a hop-on to show us an issue. Overall I recommend it highly.
Puntos a favor
Deploying is easy, customization is pretty simple, and the app's functionality is the best compared to every other app I've used (anydesk, teamviewer, splashtop, vnc solutions)
Desventajas
There's some features that just dont exist and they expect the community to develop plugins for those instead of doing it themselves. Things such as "prevent user from initiating chat when host is not connected" just isn't possible and evey though there's page after page of requests for it they don't do it for whatever reason.
- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Screenconnect - vital remote support tool
Revisado el 14/3/2024
We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to...
We've been using this product for several years and it's the best remote support tool I've used to date. The ability to share multiple monitors, transfer files and use the backstage environment are all critical to my teams daily success in providing remote support.
Puntos a favor
My team and I use Connectwise ScreenConnect daily to provide remote support, diagnostics, patching, virus remediation, etc.. It's fast, very flexible, provides a shell environment called backstage that allows us to tweak computers without impacting the end user.
Desventajas
There's nothing currently that I dislike about the product.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Go-to reliable remote support tool.
Revisado el 18/9/2024
This is our go-to remote support tool. Between access sessions and on-demand sessions we can remote...
This is our go-to remote support tool. Between access sessions and on-demand sessions we can remote in to almost everything in our environment.
Puntos a favor
Makes remote access straightforward and reliable.
Desventajas
Windows hotkeys can be tricky and admin credential passthrough can sometimes be iffy.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Ideal for remote suport.
Revisado el 6/2/2024
Puntos a favor
Easy to establish a session.
Can see all screens.
Have other tools that can be used while on remote session.
Desventajas
File transfer. not so easy at times.
if you have not used for 7 days you have to do 2FA to log back in.

- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Connect wise review
Revisado el 2/3/2024
Puntos a favor
I like most its new features and menu, showing the easiest way to collaborate with coleagues
Desventajas
Frankly its simplicity and useful for everyone who hasn't experience in that technology
- Sector: Producción audiovisual
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Screenshare at its best!
Revisado el 6/7/2023
Puntos a favor
These tools Are very useful to do remote diagnostics and troubleshooting secure fast and very intuitive, our clients love when they know the support goes beyond the call and the chat.
Desventajas
something to consider is to have a web-based deployment, but in general terms the application is seamless
- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A reliable remote solution
Revisado el 2/6/2023
Overall, a great and easy solution which is essential to our day to day, providing IT support
Overall, a great and easy solution which is essential to our day to day, providing IT support
Puntos a favor
The ability to have an easy rollout, ease of use for engineers and end users (as a replacement for RDP).
Desventajas
There are instances where it can take a while for the device to show as online before you can reconnect
- Sector: Redes informáticas
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
review
Revisado el 23/8/2023
Puntos a favor
very easy to use for admins and clients to download/install on ad-hoc basis
Desventajas
would like to see the naming convention change to easier options
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
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Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
ConnectWise ScreenConnect Positives
Revisado el 30/1/2024
Puntos a favor
ScreenConnect with CW is our process when I need to see what a user is doing on their end to better understand their issue. Starting a session, have the user join the session and facilitate seeing their information is seamless. It is also very easy to disconnect so the user knows I am no longer in their computer seeing anything of concern as a notification is sent to the user I have disconnected.
Desventajas
Nothing at this time since using ConnectWise ScreenConnect is an easy process and meets my needs.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great remote access platform
Revisado el 9/10/2023
Puntos a favor
ScreenConnect is a great tool for managing our company's digital signage program. I use ScreenConnect to confirm that digital signage is displaying correctly at remote locations. I also use it to remote in and troubleshoot issues that come up periodically. This is an invaluable tool for managing signage for our sales offices and company division offices out of town.
Desventajas
I don't have any cons for ScreenConnect.
- Sector: Producción de alimentos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
ConnectWise works great for us.
Revisado el 4/12/2023
Puntos a favor
Ease of use and setup. It works for what we need it to do, no issues for daily remote work.
Desventajas
Sometimes when users are not on a high speed connection it can be choppy, but most times works fine.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
One of the most useful remote access tools for troubleshooting problems
Revisado el 29/3/2023
We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the...
We decided to buy ConnectWise because of its reasonable pricing and high service quality; the ConnectWise platform has been around for quite some time and is highly recommended. ConnectWise's platform allows the same PC to be reached from any other q if required, saving time on solution issues affecting any enterprise computer. The highest-quality, most cost-effective, and most user-friendly remote access tool available.
Puntos a favor
We appreciate its user-friendliness and the fact that we were always able to get a prompt response from their helpful support team, suggesting options that would work best for us. ConnectWise is one of the best remote access solutions because of its encryption feature, which keeps our data safe while being transmitted and received via the platform.
Desventajas
The ConnectWise platform has provided us with far more advantages than drawbacks, but we have noticed that the mobile version is often much slower than the desktop version.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
IT Support FROM IT People
Revisado el 18/4/2023
So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.
So far I have a had a very good experience with CW Control and the company in general.
Puntos a favor
ConnectWise is a feature-rich product built by IT people FOR IT people.
Desventajas
Basic support is good but any feature problems or requests have to "go to engineering" and can take months to years to get a resolution.

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Increases connectivity and problems
Revisado el 18/4/2023
Puntos a favor
ConnectWise Control is useful software, It helps to guide other people, and it resolves many problems easily which looks very giant, It smooths the process of working and removes barriers to other cities and offices. It has uncountable benefits I really love to use it, Another app has bug issues but it has nothing.
Desventajas
ConnectWise Control has proper screen sharing and access tools, It increases the quality by giving its updates and customer support, The interface is clear and significant to understand, The one thing I just want is some free tools which are accessible.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
ScreenConnect helped power us to remotely support customer base during Covid
Revisado el 17/7/2023
Puntos a favor
The best feature I found from ScreenConnect was easily doing backstage where I could remotely shell into a computer to help run powershell commands to help maintain and monitor workstations.
Desventajas
The ConnectWise portal was difficult to navigate to find the latest updates for the tool.

- Sector: Petróleo y energía
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy Access for remote support
Revisado el 14/2/2023
ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid...
ConnectWise Control has helped us massively supporting users remotely, especially during the Covid pandemic when all users where working from home and we were required to provide support over the phone and whilst maintaining distancing.
Puntos a favor
ConnectWise Control is a seamless tool used for remote support. It allows IT support to connect to an end user device/Server without having to log the user or session out. meaning a user can report an issue and support personell can be on supporting in no time. There are also great file and clipboard sharing features. Along with unattended access to PowerShell and command line which can be useful for troubleshooting without impacting the users day.
Desventajas
ConnectWise Control is a brilliant tool for remote support, the issue I have is it can become a security risk given users machines can be accessed and remotely managed with no acceptance of session from the end user.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Connectwise Control
Revisado el 19/4/2023
Puntos a favor
Great resource for remote access to users systems as well as backstage to make changes and adjust settings without the user being able to see them.
Desventajas
more scripting support would be apprecaited
- Sector: Servicios de información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great Remoting Tool!
Revisado el 2/2/2023
We love this service from ConnetWise
We love this service from ConnetWise
Puntos a favor
It does the job as branded. This tools comes handy for MSP's
Desventajas
Price is bit on a higher side and customer service can be improved a bit.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Multitasking tool
Revisado el 17/2/2023
Puntos a favor
I have used the product for multiple purposes like ticketing, remote service and patching. we good product.
Desventajas
Nothing much to specify in particular. It works fine.