
Talkspirit
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113 opiniones
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Intuitive product that honors collaboration by facilitating information sharing.
Revisado el 14/6/2017
A better collaboration, adapted tools for each shared element.
Puntos a favor
The central timeline seems to me to be the most interesting tool of this product. It allows sharing various elements (files, links, events, questionnaires ..) and visible to all.
Desventajas
Too many notifications for my taste, especially on mobile, but the latest updates have helped mitigate and better manage them.
Respuesta de Talkspirit Traducir a Español
Merci Fanny pour votre appréciation / commentaire. Nous sommes super enthousiastes en lisant ce type de retour. Cela nous donne encore plus de motivation pour faire de talkSpirit la meilleure plateforme de travail pour les organisations.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great
Revisado el 14/6/2017
No cons. easy to use. Include all features needed. It helped us creating a better communication inside the company. We use it to talk about business matters as well as events the company organize to gather all of us.
Puntos a favor
easy to use. Include all features needed. It helped us creating a better communication inside the company. We use it to talk about business matters as well as events the company organize to gather all of us.
Respuesta de Talkspirit Traducir a Español
Thanks really much Thami for your appreciation/feedback. We are even more motivated to make talkSpirit the best platform to work better together.
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Talkspirit is magic: simple to implement, simple to use.
Revisado el 14/6/2017
Puntos a favor
Ergonomics, ease of implementation, reliability, mobile application. Simplicity of administration, registration via Google.
Desventajas
We can not yet create spaces and sub-spaces of collaboration. It is not possible to archive a folder that is no longer used.
Respuesta de Talkspirit Traducir a Español
Merci pour votre commentaire et appréciation. La notion de sous-espace n'existe pas, tous les espaces sont au même niveau et le découpage des groupes associé à une bonne taxonomie doit permettre d'accéder facilement aux différents groupes / sujets. Pour l'archivage des groupes, le point est à l'étude par l'équipe produit.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
my opinion on Talkspirit
Revisado el 23/1/2020
very active in posting messages, I use it every day
Puntos a favor
get the information of the life of my company quickly
Desventajas
looking for information already published
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Daily
Revisado el 5/2/2019
Talkspirit makes communication easier and improves it!
Puntos a favor
Talkspirit replaces the many targeted emails.
It allows a better management of communications in the company, to have a vision of everything that is done in the company.
Communications are faster and avoid many trips between offices.
Messages are kept to keep track and follow up.
The many groups allow everyone to follow the news about him.
Desventajas
Talkspirit perfectly meets our needs! I have nothing against him.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
very easy to use & quite fast
Revisado el 10/10/2017
very good internal communication & friendly relationship with colleagues even from other offices in other towns.
Puntos a favor
chat & posts the functionality we use the most in our company
possibility to add pictures & links in the posts
Desventajas
new features are often useless, and may slow down the software
For the way we use this software, that's all
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Very good social media for compagny
Revisado el 14/1/2019
Puntos a favor
The graphic interface is very good and user friendly, you can find easily what you want to look for (e.g mobility document). I find easily my administrative document, it avoid me to search for a while or asking to the secretary. I discover new people from my compagny thanks to their involvement. There are a lot of features that I discover that are like traditional social network and I'm sure that I haven't discover all features yet. We can publish the same thing as classic social media (poll, media, document e.g...) so it's good things.
Desventajas
What I would like to improve is the notification. I had commented a post but I didn't get a notification when other people answer after my post or whhen I get like, It would be very good to improve this.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Communicating, sharing documents and having an overal overview has never been easier before!
Revisado el 20/7/2017
This software replaces the old-fashioned way of communicating with all of the people both internally and externally. Thanks to talkspirit, there is no more need to use dropbox, sending emails, sharing files etc etc.
Puntos a favor
The ease of use and the amount of features including the numerous integration possibilities with other tools are extraordinary!
Desventajas
Perhaps one tiny thing I could mention is the possibility to delete a chat bar on the right side.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A very efficient internal social network!
Revisado el 25/9/2018
Puntos a favor
Talkspirit is a User-friendly software, with many high Added-value functionalities
Desventajas
Sometimes not easy to understand which news are already "read" in the news feed
- Sector: Arquitectura y planificación
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Simple operation; Easy settings;
Revisado el 14/6/2017
Puntos a favor
Ergonomic and customizable interface; On-line support service rather reactive; Keyword searches in documents; Rather broad integration choices; Attractive costs
Desventajas
Chat not related to groups; The desktop version does not include automatic opening function when starting up
Respuesta de Talkspirit Traducir a Español
Merci Samuel pour votre appréciation. L'alignement du tchat avec les membres d'un groupe est inscrit dans notre roadmap. Idem pour la fonction d'ouverture automatique au démarrage qui est en cours de réalisation en ce moment.
- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Très bon outils de communication pour entreprise
Revisado el 27/1/2022
C'est un outil que nous avons adopté très rapidement. Il nous apporte de la souplesse d'échanges d'idées, de fichier, permet d'être une vitrine en interne et en plus il nous sert à centraliser des alertes sur certains de nos outils. Donc pour nous, que du positif !
Puntos a favor
Nous avons plus particulièrement apprécié la simplicité d'utilisation et le facilité de la prise en main.
De plus, en pleine période de confinement, nous avons apprécié l'outil de visio-conférence qui est d'excellente qualité et qui est très fiable et performant.
Nous apprécions au quotidien sa présence sur tout support (tablette, ordi, smartphone...) et surtout sa très haute disponibilité.
Dernier point important : à peine un plantage en presque 2 années d'utilisation.
Desventajas
Le calendrier / gestion des évènements qui n'est pas toujours simple à appréhender et ou il est nécessaire de faire plusieurs clics pour revenir en arrière et retrouver certains événements.
Alternativas consideradas
Microsoft TeamsRazones para cambiar a Talkspirit
Mon collègue avait envisagé Teams. Mais je n'apprécie pas les outils de la firme de Redmond. Ils sont souvent compliqués, lourd et surtout très peu visuel. Or là, c'est tout l'inverse avec TalkSpirit.- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
L'élément central de notre organisation
Revisado el 5/2/2022
Nous avons fait de Talkspirit l'outil central de notre organisation répartie sur toute la France. Chaque membre peut y trouver le contenu produit, mais surtout Talkspirit nous aide à créer des échanges et interactions entre nos membres. C'est devenu notre outil central et plus de 90% des membres s'y connecte plus d'une fois par semaine.
Puntos a favor
Talkspirit est complet ! Il nous permet de diffuser des informations, d'échanger par le chat ou la Visio et de stocker nos documents partagés. La suite bureautique intégrée facilite la co-construction. La solution est régulièrement améliorée et enrichie de fonctionnalités.
Desventajas
Il nous manque la possibilité d'intégrer des pages avec du code HTML pour connecter certains sites par SSO. Peut-être une amélioration à venir !
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Meilleur logiciel de com interne du marché !
Revisado el 24/6/2022
Talkspirit permet de résoudre les problèmes en interne de notre entreprise et de faciliter la communication entre les salariés, les groupes de travails nous permettent de faciliter les échanges.
Puntos a favor
Talkspirit est simple d'utilisation, ses nombreuses fonctionnalités et son ergonomie permet aux utilisateurs, même les plus novices avec l'informatique, de communiquer facilement. De plus, son application mobile est responsive et facile d'utilisation, elle permet de voir les actualités et de suivre ses feeds a n'importe quel moment.
Desventajas
Je ne trouve pas de défauts à TalkSpirit, j'aime ce logiciel et je le recommande.
- Sector: Restaurantes
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Recommandation "Talkspirit"
Revisado el 4/11/2021
Puntos a favor
« Je recommande talkspirit , ce réseau social facile les échanges et améliore la collaboration entre les communautés au quotidien. Celui-ci permet à chacun de transférer des documents, de communiquer des informations divers, de faire progresser chacun dans son domaine, de partager des liens pour des réunions visio, de sonder les personnes,.. il permet de faire beaucoup de chose. Le fait d’être averti des nouvelles publications par mail est plaisant, nous ne pouvons rater aucune publication. Il est agréable et facile d’utilisation surtout pour les nouveaux qui arrivent sur le réseau.
Merci à l’équipe de talkspirit pour ce réseau social ».
Desventajas
Je n'ai pas de point faible à mentionner.
- Sector: Juegos de ordenador
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Talkspirit has become almost indispensable for our association
Revisado el 19/8/2019
Puntos a favor
what is most pleasant about talkspirit is its ease of use. it's very intuitive, we use it every day!
Desventajas
I would not say that I do not like some but the visual aspect could be improved a bit, even though it is already very good
- Sector: Servicios de información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
So good !
Revisado el 11/1/2019
Puntos a favor
Super support, permanent addition of functionality, ease to use
Desventajas
I have no problem with it. I love talkspirit!
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
A social network that is easy to set-up, implement and use, with no hidden costs.
Revisado el 19/6/2017
We are only in the implementation phase, so only 3 users so far but we can already see that it will make communication between coworkers and project management that much easier!
Puntos a favor
Every feature is available from the main page, it is really easy to use. It makes it that much easier to deploy the system throughout the whole company and have it actually be used by eveyone.
Desventajas
The tagging system takes a minute to get used to, but once you understand the logic behind it it's all good.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Simplified Collaboration
Revisado el 10/6/2017
Puntos a favor
We use talkSpirit to replace an intranet realized with google site. It is easy to use, it has made it possible to make actions more interactive, also our communication as well as feedbacks on the projects and obviously the daily life of our company.
Desventajas
No possibility of tagging the people in the photos (as on facebook) We must add the persons in a comment
Respuesta de Talkspirit Traducir a Español
Merci / thank you for your appreciation.
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I use Talkspirit every day, it is a very useful tool for the employees of the company.
Revisado el 9/10/2017
It is a very good communication tool that makes it possible to keep in touch with all colleagues at any time of the day.
Puntos a favor
Talkspirit is very useful because it makes it easier to communicate with other members of the company. it also allows all members of the company to know what is going on within the company and all the news about the company.
- Sector: Dispositivos médicos
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Very good website !
Revisado el 17/1/2018
Really easy to use, and dynamic
Puntos a favor
It s really easy to use. Evrybody can see all the information in few time, and it s less "serious", more than a E-mail.
Desventajas
Sometimes we can miss some important information. Because, with our company, there are too much notifications so we forget some important things.
- Sector: Sector textil
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Working under Talkspirit
Revisado el 11/12/2018
We were looking for a softwear easy to use by everybody in our company to centralize our communication.
Puntos a favor
It's really user friendly.
For any questions we had an answer within 2 minutes maximum.
Desventajas
Maybe not all the fonctions on the cell phone that are on Windows
- Sector: Juegos de ordenador
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Good communication tool !
Revisado el 11/8/2019
Puntos a favor
Easy of use, really intuitive, bug free most of the time and really cool with personnalization !
Desventajas
Vocal communication bugs sometimes but it stays easy of use.
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
I start using Talkspirit a few weeks ago and I thik it is a good social network.
Revisado el 30/8/2017
Puntos a favor
I like the fact that I can easily discuss with my colleagues and share pictures and news with them. It is practical. I also like the fact that the website contains no add.

- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Really interesting soft
Revisado el 2/11/2018
Puntos a favor
The easiest way to use it and the mobile app
Desventajas
The modularity and the integration with the other tools

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A very easy-to-use interface for an effetive collaborative solution
Revisado el 7/9/2018
We are using Talkspirit solution to offer our employees a collaborative and social experience within their work.
Puntos a favor
- user friendly interface
- document sharing within space
- video and tchat integration
- customer support is reactive and express with courtesy
Desventajas
a few editing features are weirdly presented in the UI, so I had to learn how to use it. But it concerns only one or two features, nothing wrong about it.