Time Doctor

4,5 (527)
¡Escribe una opinión!
Software preciso de seguimiento de tiempo

Calificación general

4,5 /5
(527)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funcionalidades
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,4/5

93%
de los usuarios recomienda esta aplicación
Ordenar por

527 opiniones

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Una buena aplicacion para gestionar tu tiempo, o el de los demas.

Revisado el 25/2/2023

A grandes rasgos es una buena herramienta de monitoreo y gestion de tiempos.

A grandes rasgos es una buena herramienta de monitoreo y gestion de tiempos.

Puntos a favor

Es un software de los mas util para que las empresas, sobre todo las medianas o grandes empresas, que tienen dificultades para el control de las jornadas laborales, puedan gestionar el tiempo de sus empleados para aumentar la productividad.O en el caso de ser trabajador por cuenta propia saber cuanto tiempo estas malgastando a lo largo de la jornada.El programa permite la creacion de informes o analisis al final del dia que te llevara a tener un vision mas clara de la gestion de tu tiempo a lo largo del. diaEl monitoreo es automatico aunque tienes que inicarlo tu mismo. A su vez se detendra en el momento que no detecte movimiento en el raton o pulsaciones en el teclado.

Desventajas

La desventaja es la misma que en muchos programas que conozco, que es el precio.Apenas son 5 euros al mes, pero hay que tener en cuenta que no tiene demasiada funcionalidad para pagar 5 euros la mes.Y en el caso de alguien que quiera gestionar el tiempo de sus empleados esto subiria a 10 euros por empleado.Deberian aumentar su versatilidad y asi quizas valdria lo que cuesta.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Productos cosméticos
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Perfecto para el control de las tareas que realiza tu equipo

Revisado el 31/10/2022

Puntos a favor

Dentro de la empresa lo tenemos en instalados en algunos miembros del equipo donde necesitamos un mayor control de los tiempos y las tareas que se realizan, de hecho es perfecto para el control de esas tareas en equipos del personal que teletrabaja.

Desventajas

No hay nada que nos disguste, cumple perfectamente con nuestras necesidades

Diego
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Time doctor perfecto para gestión de horas de trabajo presencial y teletrabajo

Revisado el 4/11/2022

Puntos a favor

La facilidad para gestionar y controlar las horas de trabajo cumplidas y la planificación de tiempo a futuro

Desventajas

No es problema de la app pero algunos dispositivos móviles de no tan alta gama tienen lentitud , debido a las características de los equipos

Silvia Anabel
Silvia Anabel
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Time Doctor te ayuda a gestionar tu tiempo de mejor manera.

Revisado el 2/2/2023

Excelente me ha servido mucho para organizar mejor mi tiempo en diferente proyectos, los reportes...

Excelente me ha servido mucho para organizar mejor mi tiempo en diferente proyectos, los reportes me ayudan a visualizar mejor en que invierto el tiempo.

Puntos a favor

La faciliadad de implementación y uso, algo que lo hace práctico. Sus reportes nos han ayudado a gestionar mejor los tiempos de nuestras tareas y con ello mejorar el rendimiento tanto para los empleados como para los clientes.

Desventajas

Tal vez el precio es un poco elevado para una persona que recién empieza como freelancer.

Catalina
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Uso del servicio

Revisado el 8/10/2020

Es una herramienta que administra y organiza el tiempo de los colaboradores, con muy buenas...

Es una herramienta que administra y organiza el tiempo de los colaboradores, con muy buenas métricas y que ayudan a mejorar la productividad de la empresa

Puntos a favor

El producto es fácil de usar, y controla todas las funciones y tareas de los colaboradores en tiempo real.

Desventajas

Sería útil un informe diario por persona, que indique el total de capturas de pantallas, cuántas fueron inactivas, y que además tenga métricas de la cantidad de pantallas que tienen poco movimiento de teclado y mouse. Adicional un informe de cuántas pantallas solo tienen movimiento de mouse sin tecleado

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Time Doctor, el software del futuro

Revisado el 24/11/2022

Ha sido una maravillosa experiencia su uso

Ha sido una maravillosa experiencia su uso

Puntos a favor

Me gusta que es un software práctico y sencillo

Desventajas

Todo lo del software me gusta, creo que deben mejorar la rapidez

César
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Bueno para monitorear al empleado

Revisado el 4/9/2023

Puntos a favor

Proporciona informes detallados y un buen seguimiento del tiempo del empleado

Desventajas

En temas de privacidad puede resultar ser algo invasivo ya que toma constantes capturas y otra contra es que incluye costo para más funciones

Jaime
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Seguridad de la Información

Revisado el 30/3/2021

.

.

Puntos a favor

Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada

Desventajas

Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada, asi que no tengo nada negativo

Emily
Calificación general
  • Sector: Ingeniería civil
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Aplicación muy buena

Revisado el 13/10/2020

Una app muy buena, sin embargo existen dos time doctor y eso confunde, use time doctor 2 porque me...

Una app muy buena, sin embargo existen dos time doctor y eso confunde, use time doctor 2 porque me dijeron que esa era mejor app

Puntos a favor

El apoyo para gestionar el tiempo de trabajo

Desventajas

El dashboard de la página, tenia ciertos errores por ejemplo para comparar tiempos pasados y actuales.

Pablo
Pablo
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

ficho mi tiempo de trabajo con esta app

Revisado el 20/12/2022

Puntos a favor

es realista y mis jefes estan contentos con su funcionamiento del tiempo q paso redactando las valoraciones

Desventajas

existen maneras de falsear el tiempo de trabajo... con un pulsador de teclas

Stiven
Calificación general
  • Sector: Entretenimiento
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Tiempo de trabajo

Revisado el 26/9/2023

Ayuda a empresarios a tener un mejor registro

Ayuda a empresarios a tener un mejor registro

Puntos a favor

Que se puede saber el tiempo de trabajo

Desventajas

No es tan preciso al momento de saber que tiempo se ha trabajado

Dianne Mae
Dianne Mae
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

TimeDoctor is a very important tool for me as a freelancer, consultant and start-up entrepreneu...

Revisado el 5/10/2017

I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my...

I am able to maintain transparency with my clients at all times. TimeDoctor helps me track my hours and provide documented proof of work and give my clients a better view of how I complete my work/tasks.

It also helps me in managing my time better.

Puntos a favor

TimeDoctor is straightforward and easy to use.

I like that the desktop tool offers two versions: Pro and Lite, which helps you to choose the right application based on your usage and computer's resources.

TimeDoctor also has a lot of integrations - particularly to different Project Management tools. This is especially helpful with managing different clients who each have a different preference on the project management tool that they are using.

TimeDoctor is also very cost-efficient for me as a freelancer/consultant.

Desventajas

The price of additional users is a bit expensive for entrepreneurs who are just starting their own team, but overall, it is a worthwhile expense.

Roldan
Roldan
Calificación general
  • Sector: Diseño
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

One of the best Freelance Time Tracker, if you agree.

Revisado el 10/3/2022

Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting,...

Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting, screenshot, billing and archiving.

Puntos a favor

Ease of use. One of the best function of the tracker - just like any other software - it should be. Screen capture is the second, just if cases where your client needs to police your progress.

Desventajas

They might need to fix the redundant notifications. Such as it keeps checking you out if you are still working. If I'm a video editor and I'm rendering a video for 5 hours, the function needs to be intuitive or at least palpable. The software is obviously dependent on keyboard and mouse activities.

Sabrina
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Not a way to improve productivity.

Revisado el 8/10/2020

Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day...

Not a great experience. People are not robots that have to be infront of the computer 8 hours a day and constantly typing or moving the coursor. The webcam shot feature is beyond a invation of privacy, mostly for people who work from home. It is a micromanagement app that is completly unnecessary.

Puntos a favor

The app is pretty easy to use.. You load tasks and start them by clicking on PLAY. It has lots of features including webcam shots, screenshots, time tracker and pop up that asks whether you've been working when there's no activity on the user's side. They have a computer and mobile app.
Really good feature is that as a company you can set it up to blur screenshots taken so no information is leaked.

Desventajas

It does not help employees to be productive. The sign that pops up when there's no mouse or keyboard activity shows even when you're watching a video, on a webinar or even making a presentation in which is mostly talking and it is not only super unprofessional but also, if you fail to click on the "Yes (I am working)" the time worked will turn orange and labeled as "Manually added time".

Phat
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great and simple software for tracking employees' time

Revisado el 20/9/2019

Puntos a favor

Simplicity, nothing simpler than finding your task then press it to start your tracking session.

Desventajas

Sometimes the syncing of time can be incorrect when switching between multiple computers, which can cause loss of working time.

Nazmul
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

It's a good tracker for businesses

Revisado el 9/9/2022

It's good

It's good

Puntos a favor

It provides an all-inclusive experience when tracking progress.

Desventajas

It could cost a little less. The price right now is higher than other similar oroducy.

Alternativas consideradas

HubSpot Marketing Hub y Time Tracker

Razones para elegir Time Doctor

Company decision, cheaper offer

Software anterior

Hubstaff

Razones para cambiar a Time Doctor

Easy integration and good feature to price ratio. Overall offers good value for Money
Stephanie
Stephanie
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Time Doctor Employer Payroll and Productivity Tool

Revisado el 8/11/2021

I have been using Time Doctor for 3 years now and it never fail us to give productivity report,...

I have been using Time Doctor for 3 years now and it never fail us to give productivity report, payroll log report and the customer service solutions.

Puntos a favor

Time Doctor has a very user-friendly interface, easy to use, and monitor. What I like most about this app is the screenshots are taken every minute of your set time and the reports it generates that I use on our payroll. The customer service is also admirable to the team since they answer within a couple of hours and assist our employees on the concerns and matters.

Desventajas

That thing that it can not generate night differential hours taken by the employees.

Daniel
Daniel
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

I recommend it to everyone I know...

Revisado el 21/11/2018

Amazing. I couldn't imagine running my business without it.

Amazing. I couldn't imagine running my business without it.

Puntos a favor

I love the ease of use in getting this software working, and it does that straight out of the box. Very little setup is required and after 2 and a half years using it, neither myself or employees have ever had any issues with it. It makes Payroll a breeze, and I love how in depth the reporting is which makes working with clients so much easier being able to show them time reports and logs. I highly recommend this to anyone I know in the online industry and will continue to do so for a long time!

Desventajas

It would be great for the manual time if we could limit the amount that is allowed to be added.

Samantha
Samantha
Calificación general
  • Sector: Externalización/deslocalización
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very great tool for monitoring remote employees

Revisado el 12/10/2018

Time Doctor has saved us tons of time and money as we are sure that workers are doing what they...

Time Doctor has saved us tons of time and money as we are sure that workers are doing what they should be doing during hours logged in.

Puntos a favor

The best part of Time Doctor that differentiates it from the rest of similar apps is that it takes random screenshots throughout the duration of a user that is logged in. This allows us to view their activities and making sure that our workers are productive and time billed is spent wisely and efficiently.

Desventajas

The cost would be a factor, but they do have volume discounts so that's not really a deal breaker for us.

Muhammad Bilal
Muhammad Bilal
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Doctor of Time Track

Revisado el 24/9/2019

I find overall experience good. Handling and editing to time if needed. You can review your time...

I find overall experience good. Handling and editing to time if needed. You can review your time served as per software. You get a daily summary of your work. You can use timedoctor any where you want you just need to open your mobile app.

Puntos a favor

The most likely thing is that it is available for all machines computer, mobile. You can edit time and you can review all the time served per product.

Desventajas

It starts to show stop dialogue when we are reading article and do not click or use keyword during reading.

Katherine
Katherine
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Good experience with this software, it has helped us to measure the remote work

Revisado el 25/4/2018

Puntos a favor

In general, this software allows companies to visualize the work of employees who work from home, it allows you to measure the time they perform with each task and optimize the work, it has taken us out of many difficulties, very good

Desventajas

Sometimes it is difficult for us to access the software a bit, the load capacity is very slow and it is difficult for us, the rest is very good

Respuesta de Time Doctor

Hi Katherine,

Thank you for letting us know how we have helped your productivity and efficiency mostly when one works from home.

For the issue you are facing, please do report this to support@timedoctor.com

Usuario verificado
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Automate your time sheets to save time!

Revisado el 20/4/2018

I saved a ton of time by using Time Doctor to track how I spend my day and on which projects. I...

I saved a ton of time by using Time Doctor to track how I spend my day and on which projects. I also don't have to write anything down and then worry about losing it before I send a client an invoice. So it's really helped my organization as well.

Puntos a favor

Time Doctor has been a lifesaver for me. I am a one-person design company and I need to track the time I spend on many different projects all at once. My previous solution was to write down the time on sticky notes or note pads, but there was always the chance that I might misplace it or lose it. Nor could I generate my invoices from my home office if I'd left the billing hours info at my office. So this was a great all in one solution. Now I can choose the task I'm working on and don't have to worry about writing things down. If for any reason I forget what I was doing for a client and didn't make my task name specific enough, I can go back and take a quick look through the automatic screenshots. I also love that I can see how much time I spend on email and other admin tasks vs the actual design work. Love the reports that Time Doctor gives me as well.

Desventajas

Not much that I don't like about this software. But suggestions for improvement?

One thing I would love to see is integration with my cell phone. Time Doctor already has an app, but I want it to automatically capture the time I spend on my phone with clients. For now I have to manually enter in this time and must note when the call started and when it ended.

Integration into Wave apps where I generate my invoices. I'd like to be able to select a project from Time Doctor in my invoice and have it automatically populate the time I spent on it and the dates I worked on the project rather than manually finding and entering this information.

Marek
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Time Doctor Review

Revisado el 10/5/2023

Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my...

Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my work habits and helped me become more disciplined and productive. The ability to generate detailed reports and analyze my time allocation allowed me to make informed decisions about optimizing my workflow. Despite some minor issues, Time Doctor proved to be a reliable tool for time management and boosting my productivity.

Puntos a favor

One of the things I liked most about Time Doctor was its comprehensive time tracking features. It allowed me to effortlessly monitor how I spent my time, track my productivity, and identify areas for improvement. The ability to categorize tasks, set project goals, and receive reminders helped me stay focused and efficiently manage my workload.

Desventajas

One aspect I liked least about Time Doctor was the occasional glitch or delay in tracking time accurately. While it generally worked well, there were instances where it failed to capture time accurately or experienced synchronization issues with certain apps or platforms. These minor inconsistencies could sometimes affect the overall accuracy of my time tracking.

Eduardo
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Productivity stile

Revisado el 17/9/2019

I am having a satisfactory experience, even comparing it with other software that perform the same...

I am having a satisfactory experience, even comparing it with other software that perform the same functions. The TD has helped me to significantly improve my performance as an analyst, this has the same impact on personnel as monitoring to the point of achieving objectives that in principle seemed unattainable.

Puntos a favor

Certainly I liked the amount of options, speaking of indicators that help us manage staff and increase productivity significantly. Not only see captures, but also see the activity of their peripherals and the apps and programs they use

Desventajas

More than a "Cons" i would like that indicators such as low activity may be visible to individuals and not only to those who have TD group management. In turn, that this indicator can be traceable not only in the last 7 days of work but in editable periods of time, example: the last 3 days of work

Mario
Calificación general
  • Sector: Recursos Humanos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la opinión

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

There's no better system to use for activity tracking

Revisado el 27/7/2021

I am solving employee's issues. I am overseeing what they do, and how they manage their own time....

I am solving employee's issues. I am overseeing what they do, and how they manage their own time. Plus, it allows us the possibility to have back-up data in case of a client's complaint.

Puntos a favor

I think TimeDoctor has become one of those critical tools that we wouldn't be able to run our business without it. Screenshots activity is one of the most used features within our organization and it allows us to actually oversee and prevent any potential issues that may arise.

Desventajas

Not at all. I think the app overall is fantastic and should be your daily companion.

Alternativas consideradas

DeskTime