Opiniones de Time Doctor

Calificación general
Filtrar
Tamaño de la empresa
Tiempo usado
537 opiniones
- Sector: Seguridad informática y de redes
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Bueno para monitorear al empleado
Revisado el 4/9/2023
Puntos a favor
Proporciona informes detallados y un buen seguimiento del tiempo del empleado
Desventajas
En temas de privacidad puede resultar ser algo invasivo ya que toma constantes capturas y otra contra es que incluye costo para más funciones
- Sector: Entretenimiento
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Tiempo de trabajo
Revisado el 26/9/2023
Ayuda a empresarios a tener un mejor registro
Ayuda a empresarios a tener un mejor registro
Puntos a favor
Que se puede saber el tiempo de trabajo
Desventajas
No es tan preciso al momento de saber que tiempo se ha trabajado
- Sector: Alimentación y bebidas
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Una buena aplicacion para gestionar tu tiempo, o el de los demas.
Revisado el 25/2/2023
A grandes rasgos es una buena herramienta de monitoreo y gestion de tiempos.
A grandes rasgos es una buena herramienta de monitoreo y gestion de tiempos.
Puntos a favor
Es un software de los mas util para que las empresas, sobre todo las medianas o grandes empresas, que tienen dificultades para el control de las jornadas laborales, puedan gestionar el tiempo de sus empleados para aumentar la productividad.O en el caso de ser trabajador por cuenta propia saber cuanto tiempo estas malgastando a lo largo de la jornada.El programa permite la creacion de informes o analisis al final del dia que te llevara a tener un vision mas clara de la gestion de tu tiempo a lo largo del. diaEl monitoreo es automatico aunque tienes que inicarlo tu mismo. A su vez se detendra en el momento que no detecte movimiento en el raton o pulsaciones en el teclado.
Desventajas
La desventaja es la misma que en muchos programas que conozco, que es el precio.Apenas son 5 euros al mes, pero hay que tener en cuenta que no tiene demasiada funcionalidad para pagar 5 euros la mes.Y en el caso de alguien que quiera gestionar el tiempo de sus empleados esto subiria a 10 euros por empleado.Deberian aumentar su versatilidad y asi quizas valdria lo que cuesta.
- Sector: Productos cosméticos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Perfecto para el control de las tareas que realiza tu equipo
Revisado el 31/10/2022
Puntos a favor
Dentro de la empresa lo tenemos en instalados en algunos miembros del equipo donde necesitamos un mayor control de los tiempos y las tareas que se realizan, de hecho es perfecto para el control de esas tareas en equipos del personal que teletrabaja.
Desventajas
No hay nada que nos disguste, cumple perfectamente con nuestras necesidades

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Time Doctor te ayuda a gestionar tu tiempo de mejor manera.
Revisado el 2/2/2023
Excelente me ha servido mucho para organizar mejor mi tiempo en diferente proyectos, los reportes...
Excelente me ha servido mucho para organizar mejor mi tiempo en diferente proyectos, los reportes me ayudan a visualizar mejor en que invierto el tiempo.
Puntos a favor
La faciliadad de implementación y uso, algo que lo hace práctico. Sus reportes nos han ayudado a gestionar mejor los tiempos de nuestras tareas y con ello mejorar el rendimiento tanto para los empleados como para los clientes.
Desventajas
Tal vez el precio es un poco elevado para una persona que recién empieza como freelancer.
- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Time Doctor, el software del futuro
Revisado el 24/11/2022
Ha sido una maravillosa experiencia su uso
Ha sido una maravillosa experiencia su uso
Puntos a favor
Me gusta que es un software práctico y sencillo
Desventajas
Todo lo del software me gusta, creo que deben mejorar la rapidez
- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Time doctor perfecto para gestión de horas de trabajo presencial y teletrabajo
Revisado el 4/11/2022
Puntos a favor
La facilidad para gestionar y controlar las horas de trabajo cumplidas y la planificación de tiempo a futuro
Desventajas
No es problema de la app pero algunos dispositivos móviles de no tan alta gama tienen lentitud , debido a las características de los equipos

- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
ficho mi tiempo de trabajo con esta app
Revisado el 20/12/2022
Puntos a favor
es realista y mis jefes estan contentos con su funcionamiento del tiempo q paso redactando las valoraciones
Desventajas
existen maneras de falsear el tiempo de trabajo... con un pulsador de teclas
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Uso del servicio
Revisado el 8/10/2020
Es una herramienta que administra y organiza el tiempo de los colaboradores, con muy buenas...
Es una herramienta que administra y organiza el tiempo de los colaboradores, con muy buenas métricas y que ayudan a mejorar la productividad de la empresa
Puntos a favor
El producto es fácil de usar, y controla todas las funciones y tareas de los colaboradores en tiempo real.
Desventajas
Sería útil un informe diario por persona, que indique el total de capturas de pantallas, cuántas fueron inactivas, y que además tenga métricas de la cantidad de pantallas que tienen poco movimiento de teclado y mouse. Adicional un informe de cuántas pantallas solo tienen movimiento de mouse sin tecleado
- Sector: Servicios para instalaciones
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Seguridad de la Información
Revisado el 30/3/2021
.
.
Puntos a favor
Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada
Desventajas
Es un producto facil de usar y que tiene ya una reputacion ganada, asi que no tengo nada negativo
- Sector: Ingeniería civil
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Aplicación muy buena
Revisado el 13/10/2020
Una app muy buena, sin embargo existen dos time doctor y eso confunde, use time doctor 2 porque me...
Una app muy buena, sin embargo existen dos time doctor y eso confunde, use time doctor 2 porque me dijeron que esa era mejor app
Puntos a favor
El apoyo para gestionar el tiempo de trabajo
Desventajas
El dashboard de la página, tenia ciertos errores por ejemplo para comparar tiempos pasados y actuales.

- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
One of the best Freelance Time Tracker, if you agree.
Revisado el 10/3/2022
Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting,...
Time doctor has improved enough since I've used it in the early 2014. I love it's reporting, screenshot, billing and archiving.
Puntos a favor
Ease of use. One of the best function of the tracker - just like any other software - it should be. Screen capture is the second, just if cases where your client needs to police your progress.
Desventajas
They might need to fix the redundant notifications. Such as it keeps checking you out if you are still working. If I'm a video editor and I'm rendering a video for 5 hours, the function needs to be intuitive or at least palpable. The software is obviously dependent on keyboard and mouse activities.
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Time Doctor Review: Should you Use?
Revisado el 27/4/2024
Puntos a favor
Time Doctor allows fulfills my time tracking needs as well as scheduling and attendance records. It is very accurate and I appreciate its compatibility with Apple and Microsoft phones and computers.
Desventajas
Time Doctor does not have the customer support in case it is needed for ongoing issues. It is a great time tracker; however, problems may have to be self-diagnosed.
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
It used to be a good product but they now lack on product focus and don't listen to customers.
Revisado el 20/4/2018
It helped our company at different stage of it's growth but unfortunately is not listening to its...
It helped our company at different stage of it's growth but unfortunately is not listening to its customers anymore
Puntos a favor
It has a nice web backend The client made in 2017 has good UX (if only we could use it) It used to have a responsive product team (not anymore)
Desventajas
- The old client UI (which is the only one that we can use) is not intuitive and buggy. Our team very often complains about this and they don't want to use it.
- A key feature which is blurring the screenshots has been taken away from the new Windows and Mac client but the option to enforce it is still in their web backend. This gives the false expectation that the setting will be respected while it doesn't and this compromise the privacy and *security* of the people using this software as the screenshots can also collect passwords, private keys etc. Neal from support on October 3rd 2017 wrote: "Sorry for the delay but our developer has not finished setting up this feature yet on the new app. I will try to get more feedback on this and see if I could get at least an estimate of when it will be implemented." After more than seven months on 20th of April 2018 he says: "We don't have an ETA yet. All I know is that our development team are currently working on incorporating this feature as we have been pushing them to since this is something available on the old app."
As you can see the answer was not truthful (using the word "finishing" for something that wasn't started). There was also no apology from their side and they didn't write an article warning about this bug which can compromise the security of their users and breach their T&Cs. It's a shame since this company used to care about their customers. I will change the review if they finally act on this.General Comment
It helped our company at different stage of it's growth but unfortunately while growing it seems that it lost its user focus
Respuesta de Time Doctor
Hi
We do apologize if you feel as though you are not treated the way you and your company used to be treated.
While it is true that blurring of screenshot is not yet available in the new app, please do know that you can always use the older app to have this function working perfectly tailored to your needs.
If you need any further assistance though, please do feel free to message us at support@timedoctor.com
- Sector: Seguros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Time Doctor Review
Revisado el 3/5/2024
Puntos a favor
The good thing with Time Doctor is that it efficiently tracks time, mouse clicks, and keyboard clicks. It also has a screenshot feature to make sure the employee is using his/her time wisely.
Desventajas
As far as and as long as I have used Time Doctor, the only issue that I know is there are times that where the time doesn't sync however, they are constantly working on it, so the issues are taken cared of right away.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Helps with productivity
Revisado el 23/11/2023
Time Doctor is easy to use, making it simple to track how you spend time on tasks and projects. It...
Time Doctor is easy to use, making it simple to track how you spend time on tasks and projects. It shows what apps and tools you use, helping you work smarter. It's like a helpful friend for managing your time and getting things done easily.
Puntos a favor
Time Doctor is fantastic for keeping track of time. It's easy to use, helping individuals and teams monitor tasks accurately. The app goes beyond basic tracking, showing what apps and tools are used. This helps understand how time is spent, making it easy to spot areas for improvement. With a clear focus on precise time monitoring, Time Doctor is perfect for anyone aiming to boost productivity through better time management.
Desventajas
I would like to get a cheaper version for what I need from the tool, I don't need most of the products they offer which makes the price too much for the use I give the app, if they would offer a cheaper version with individual capabilities it would be perfect.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great for Employee monitoring
Revisado el 2/1/2024
Overall Time Doctor works great. I recommend this product.
Overall Time Doctor works great. I recommend this product.
Puntos a favor
First of all Time Doctor is very easy to use. It offers me control employees' time. The quality of the product is high. I can receive affordable reports about working hours.
Desventajas
Time Doctor is affordable software, but i think the price can be lower.
Respuesta de Time Doctor
Thank you for your glowing review! We are delighted to hear that you are enjoying Time Doctor. Your satisfaction is our top priority, and it’s great to see that reflected in your review."
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Simple and Effective Software
Revisado el 10/5/2023
I thoroughly enjoyed using Time Doctor and have enthusiastically recommended it to numerous...
I thoroughly enjoyed using Time Doctor and have enthusiastically recommended it to numerous individuals. It has proven to be an incredible tool for me in efficiently tracking the time I invest in various projects with multiple clients. Furthermore, it was incredibly convenient to retrospectively adjust the time entries in case I forgot to update my activity while initiating a call or similar tasks. The iPhone app was particularly user-friendly, making it effortless to utilize while on the go.
Puntos a favor
The software is exceptionally intuitive and user-friendly. I appreciate its ability to capture screenshots, providing detailed insights into the time I've spent working. It's particularly helpful in tracking edited time and monitoring the duration spent on mobile devices.
Desventajas
Sometimes, I encounter minor glitches where the recorded clock-in time is slightly inaccurate, which can be a bit frustrating. Additionally, there are instances when the system automatically clocks me out if I haven't interacted with it for a duration of 2 or 3 minutes.
- Sector: Servicios para instalaciones
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best team management and productivity software!
Revisado el 8/5/2023
I recently started providing home-office customer service for a large company, and that's how I got...
I recently started providing home-office customer service for a large company, and that's how I got to know Time Doctor our work and give us assertive feedback on our performance and how we can improve it, in addition to time management through reports and analysis, the software also captures and records our activities throughout the day, including visited websites and applications used and this ensures that we have more commitment and less time wasted.
Puntos a favor
As a Time Doctor user, I like the way the software helps improve and manage time spent on tasks and projects. And that undoubtedly helped me to grow as a professional and increased the efficiency of our team, as it helped our manager to analyze and organize our work, ensuring time optimization and quality of work.
Desventajas
I have nothing negative to say about the program, as it has always met my needs perfectly.
- Sector: Práctica médica
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Magical Time Doctor
Revisado el 5/12/2023
This software simplifies my life and my work, as well as those of my employees. It's a real...
This software simplifies my life and my work, as well as those of my employees. It's a real ALL-IN-ONE. To be able to manage time efficiently, to keep track of my activities even remotely, all with ease of use and friendly customer support, isn't that magic? I highly recommend this software.
Puntos a favor
I like this software. Since I started using it, I've been able to manage my working hours and those of my employees efficiently and productively. I can divide up my time according to tasks and projects, then follow up to ensure that everything is done on time, and keep a record of my activities. The software saves me material, human and financial resources, time and productivity.d
Desventajas
Lowering the price of the software would be just perfect.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Realistic review of time doctor
Revisado el 22/9/2023
Over all experience is good
Over all experience is good
Puntos a favor
It's easy to use and just runs on the background
Desventajas
Cons would be that it turns of on it's own most of the time, therefor the time that I have aren't recorded. I have to keep fixing my time sheets.

- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Time Tracking Software for In-House and Remote Employees
Revisado el 14/8/2021
We at Fullstop360 are totally satisfied with the overall performance of Time Doctor. It is good for...
We at Fullstop360 are totally satisfied with the overall performance of Time Doctor. It is good for time-tracking, task-management, timesheets, poor time use, web & app usage, attendance, and payroll etc.
Puntos a favor
I have given Time Doctor 10 out of 10 as I simply love it. We have been using it for more than 4 years and it has proved to be a great tool to manage the in-house and remote employees. It is pretty convenient to install and work with. It allows to track time and improve productivity. It gives your complete control over your work. The effective reporting system helps you to figure out a better use of your time. It provides browsing history, top website, and poor management of time. In the capacity of an HR Manager, I use Time Doctor to mark employee attendance. You can check time-in and time-out and total work hours of your team members. It shares employee activity by sending screenshots. I also get help in managing the payroll. There's another cool option that TD allows to manually edit time. Sometimes, people forget to start Time Doctor and then approach me to adjust their times. In all reality, you can do a lot of cool things to manage your team and work.
Desventajas
The only con that I observed as a user is the 'display of activity bar'. It stays on top and sometimes becomes quite irritating. There's an option to hide it but the chances that sometimes you forget to turn Time Doctor on. Likewise, the breaktime monitor is a bit irritating. When you're busy in a though process and staring on your screen but you have not moved your mouse or touched the keyboard, Time Doctor will assume that you're gone for a break. I don't know how to fix it but it would be really cool if there's some sort of a sensor.

- Sector: Telecomunicaciones
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great little tool to keep track of worktime
Revisado el 1/9/2022
Keeping track of customers, projects and tasks I've worked on is my basis for the invoices I send...
Keeping track of customers, projects and tasks I've worked on is my basis for the invoices I send to my customers... and that works great! The new Time Doctor 2 was a huge step forward.
Puntos a favor
The ease of assigning current worktime to given projects or specific project tasks. That helps me keep an overview how much time I've spent on each project and task
Desventajas
Reporting sometimes needs a few extra clicks to give me the information I need - especially when I step from day to day it always needs a few extra clicks to get the same screen for the next day (Timesheet). But overall it's great - nothing serious.
- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing Software
Revisado el 10/7/2023
This software helps us to track and become the basis of my employees salary. This makes my job...
This software helps us to track and become the basis of my employees salary. This makes my job easier. For almost 3years of subscription, I can really say that it is worth it. I really recommend this. So far, so good.
Puntos a favor
This software helps us to track and become the basis of my employees salary and time keeping. This makes my job easier. For almost 3years of subscription, I can really say that it is worth it.
Desventajas
For me, I don't mind the lapses in every software. It is normal, there's nothing perfect. All you need is patience and everything will go on smoothly.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la opinión
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Time Doctor Review
Revisado el 10/5/2023
Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my...
Overall, my experience with Time Doctor was positive. It provided me with valuable insights into my work habits and helped me become more disciplined and productive. The ability to generate detailed reports and analyze my time allocation allowed me to make informed decisions about optimizing my workflow. Despite some minor issues, Time Doctor proved to be a reliable tool for time management and boosting my productivity.
Puntos a favor
One of the things I liked most about Time Doctor was its comprehensive time tracking features. It allowed me to effortlessly monitor how I spent my time, track my productivity, and identify areas for improvement. The ability to categorize tasks, set project goals, and receive reminders helped me stay focused and efficiently manage my workload.
Desventajas
One aspect I liked least about Time Doctor was the occasional glitch or delay in tracking time accurately. While it generally worked well, there were instances where it failed to capture time accurately or experienced synchronization issues with certain apps or platforms. These minor inconsistencies could sometimes affect the overall accuracy of my time tracking.