GetApp permite a profesionales como tú que descubran y elijan recursos de software gratuitos. Este servicio es gratis porque los proveedores de software pagan cuando generan tráfico web y clientes potenciales a partir de los usuarios de GetApp. Porque estamos comprometidos a ayudarte a encontrar la solución idónea para tus necesidades empresariales, hacemos una lista de todos los proveedores de software en nuestro sitio web y les damos la oportunidad de presentar sus soluciones y recopilar reseñas de los usuarios. En GetApp, nuestros completos listados de software, reseñas de usuarios verificadas, fichas de evaluación de software, páginas de comparación de productos y artículos te permitirán tomar decisiones de compra seguras y bien informadas.
Capture, transcribe & analyze sales team calls & meetings
The Chorus Conversation Cloud is an AI-driven tool which is designed to capture and record every sales call and customer-facing meeting to analyze and provide insights. The cloud-based tool aims to help teams become more customer centric, data-driven, and maintain alignment across the organization.
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Callcap increases visibility into sales and marketing goals, and overall customer experience with measurable, real-time analytics, alerts, feedback, and more
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Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is an enterprise-grade SaaS solution offering a holistic support experience through voice & chat channels that customers can reach via an app, web, or IVR
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Grabador de llamadas total para la captura y reproducción de llamadas del personal
El grabador de llamadas total Oreka TR es una solución de grabación de llamada o pantalla a demanda que ofrece supervisión en vivo, exportación de llamadas, seguimiento de auditoría, etiquetado automático y más.
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TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing.
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Providing call tracking and analytics to more than 75,000 companies and marketing agencies in North America, CallRail's intuitive software helps data-driven marketers optimize the performance of their advertising campaigns and increase sales effectiveness.
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NICE inContact's cloud call center software enables better customer service with automatic call distribution (ACD), interactive voice response (IVR), skills-based routing, speech recognition, inbound/outbound and call blending, workforce management (WFM), workforce optimization (WFO) and the only no-pause dialer on the market. We also integrate...
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PhoneWagon es un software de seguimiento y automatización de llamadas basado en la nube que ayuda a las empresas a supervisar campañas de marketing y a convertir más clientes potenciales en clientes de pago.
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Sistema telefónico para equipos de asistencia y ventas.
Aircall es un sistema telefónico basado en la nube que permite a tus equipos mantener conversaciones significativas. Configura tu sistema telefónico en minutos, intégralo de manera inteligente en tus flujos de trabajo y enriquece tus conversaciones con datos prácticos. Aircall, tu sistema telefónico renovado.
Descubre más sobre Aircall
La manera más rápida de hacer más llamadas de ventas.
Kixie es la forma más rápida de hacer más llamadas de ventas. Kixie es un servicio telefónico empresarial, una integración inteligente de CRM y un poderoso marcador de ventas, todo en uno.
Descubre más sobre Kixie
The Collaborative Contact Center solution from the industry
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools
Descubre más sobre RingCentral Contact Center
PhoneBurner's Power Dialing platform helps inside sales teams reach 447% more contacts, increase live answers, manage/track leads, and streamline workflows.
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FluentStream Technologies provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations.
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Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly.
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Conversation intelligence technology for sales teams
Gong is a conversation intelligence platform for business-to-business sales teams that records, transcribes and analyzes all sales calls to increase the effectiveness of sales conversions and win more deals. Sales team members can work together to produce winning sales tactics.
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Free collaboration, communication & management tool suite
Bitrix24 is an online -or self-hosted- business collaboration platform providing CRM, document management, tasking, time management, & project management tools
Descubre más sobre Bitrix24
Voice and digital messaging solution for hotel businesses
FCS Voice is a voice and digital messaging solution for hotels and resorts of all sizes, promising compatibility with major PABX and property management systems
Descubre más sobre FCS Voice
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation
Five9 is a contact center and call centre solution powered by artificial intelligence. The cloud-based solution provides omni-channel tools including inbound and outbound call management, predictive dialer, progressive dialer, chat, social customer service, automatic call distribution (ACD) and more
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency.
Contact Center Solutions for Customer Experience Excellence
3CLogic is a leading contact center as a service provider, seamlessly integrating with CRMs, service platforms, WFMs and other business applications for today’s enterprise businesses.
Calabrio Call Recording software enables digital businesses to monitor & record all calls & analyze data, to improve the customer experience & control quality
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more
Virtual Observer is a call recording & workforce optimization software for contact centers that works with hosted VoIP providers and traditional PBX systems.
Workforce optimization software for contact centers
Click2Coach is a workforce optimization solution that helps call centers monitor & analyze agent performance and put measures in place to improve operations.
Call quality monitoring & management for call centers
Aspect Quality Management software enables contact center managers to monitor & measure the performance of individual agents and identify customer experience issues. Evaluate interactions as a supervisor, agent, and customer, sample calls with built-in speech analytics, and do ad hoc searches.
Click to call request form widget for existing sites & blogs
Callback Tracker is a widget-based call back request solution for websites, wproviding call monitoring and recording, notifications, and custom caller ID
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics.
8x8 Virtual Office is a multi-channel cloud contact center includes IVR, routing, queueing, supervisor tools, CTI, call recording, workforce optimization, chat, reporting & more
Build a custom call experience using a scalable API
Twilio Programmable Voice enables organizations to build a custom call experience using a scalable API, and control communication using code. Users can embed calling into any application to enable conversations via any platform. The Voice API allows users to make, manage and route calls to anywhere.
API-based voice and SMS platform for businesses of all sizes
Plivo is an API platform that enables businesses to build global voice and SMS communication into web or mobile apps without requiring carrier service contracts
Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of small businesses and entrepreneurs. In addition to offering a variety of innovative, customizable and cost-effective communications solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to more than 25,000 customers across America.
Solución escalable de grabación de llamadas y evaluación de agentes
Atmos es una solución grabación y gestión de calidad de llamadas y de evaluación de agentes basada en la nube escalable para Telco, ITSP y empresas de cualquier tamaño.
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