A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Programas para grabar llamadas. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

50 aplicaciones
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Sistema telefónico para equipos de asistencia y ventas.
Aircall es un sistema telefónico basado en la nube que permite a tus equipos mantener conversaciones significativas. Configura tu sistema telefónico en minutos, intégralo de manera inteligente en tus flujos de trabajo y enriquece tus conversaciones con datos prácticos. Aircall, tu sistema telefónico renovado. Saber más sobre Aircall
Software de seguimiento de llamadas n.º 1
PhoneWagon es un software de seguimiento y automatización de llamadas basado en la nube que ayuda a las empresas a supervisar campañas de marketing y a convertir más clientes potenciales en clientes de pago. Saber más sobre PhoneWagon
Software de centro de atención telefónica basado en la nube para equipos de ventas y asistencia
CloudTalk es una solución de centro de atención telefónica basada en la nube para equipos de ventas y asistencia que buscan mejorar la productividad de los agentes, la satisfacción del cliente y aumentar las ventas. Integra CloudTalk con las herramientas existentes, compra números de teléfono de más de 80 países y haz un seguimiento y muestra el... Saber más sobre CloudTalk
Grabador de llamadas total para la captura y reproducción de llamadas del personal
El grabador de llamadas total Oreka TR es una solución de grabación de llamada o pantalla a demanda que ofrece supervisión en vivo, exportación de llamadas, seguimiento de auditoría, etiquetado automático y más. Saber más sobre Oreka TR
La manera más rápida de hacer más llamadas de ventas.
Kixie es la forma más rápida de hacer más llamadas de ventas. Kixie es un servicio telefónico empresarial, una integración inteligente de CRM y un poderoso marcador de ventas, todo en uno. Saber más sobre Kixie
Voice and digital messaging solution for hotel businesses
FCS Voice is a voice and digital messaging solution for hotels and resorts of all sizes, promising compatibility with major PABX and property management systems Saber más sobre FCS Voice
Paquete gratuito de herramientas de gestión, comunicación y colaboración.
Bitrix24 es una plataforma de colaboración empresarial en línea o autohospedada que proporciona CRM, gestión de documentos, tareas, gestión del tiempo y herramientas de gestión de proyectos. Saber más sobre Bitrix24
Centro de atención telefónica en la nube para atención al cliente y ventas.
Freshcaller es un centro de atención telefónica y sistema telefónico global basado en la nube diseñado para cada todo tipo de negocio, que ayuda a mejorar la participación del cliente y la colaboración con los equipos internos. Saber más sobre Freshcaller
A Complete Business Cloud Phone System Solution
RingCentral Office integrates phone, video, meetings, and messaging in one reliable, easy-to-use solution. Saber más sobre RingCentral
El software líder mundial de centro de contacto basado en la nube.
Talkdesk proporciona todos los beneficios del software de centro de contacto empresarial, sin toda la complejidad. Saber más sobre Talkdesk
Cloud contact and call center software
Five9 is a contact center and call centre solution powered by artificial intelligence. The cloud-based solution provides omni-channel tools including inbound and outbound call management, predictive dialer, progressive dialer, chat, social customer service, automatic call distribution (ACD) and more Saber más sobre Five9
Conversation intelligence platform built for sales coaching
ExecVision is a cloud-based call intelligence & conversation coaching solution designed for sales, support, and customer success teams. The platform transcribes & analyzes calls, identifies coachable moments, provides best practice coaching libraries, & enables tracking of rep development over time. Saber más sobre ExecVision
Cloud Contact Center Software
NICE inContact’s solution empowers organizations to provide exceptional customer experiences by acting smarter and responding faster to consumer expectations. Saber más sobre NICE inContact
Build a custom call experience using a scalable API
Twilio Programmable Voice enables organizations to build a custom call experience using a scalable API, and control communication using code. Users can embed calling into any application to enable conversations via any platform. The Voice API allows users to make, manage and route calls to anywhere. Saber más sobre Twilio Programmable Voice
Performance management solution for sales & marketing calls
CallSource is a performance management solution designed to help businesses of all sizes manage processes related to call tracking, lead attribution, reputation management, & more. Its lead scoring functionality enables users to identify prospects & revenue generating opportunities. Saber más sobre CallSource
Sistema global de comunicaciones y sistemas en la nube
8x8 Virtual Office es un centro de contacto de múltiples canales en la nube que incluye IVR, enrutamiento, puesta en cola, herramientas de supervisión, CTI, grabación de llamadas, optimización de la fuerza laboral, chat, creación de informes y más. Saber más sobre 8x8 Virtual Office
Conversation intelligence technology for sales teams
Gong is a conversation intelligence platform for business-to-business sales teams that records, transcribes and analyzes all sales calls to increase the effectiveness of sales conversions and win more deals. Sales team members can work together to produce winning sales tactics. Saber más sobre Gong.io
The Collaborative Contact Center solution from the industry
RingCentral Contact Centre provides customers and call center managers with omnichannel capabilities and a comprehensive feature with optimization tools Saber más sobre RingCentral Contact Center
Seguimiento de llamadas y analítica
Proporcionando seguimiento de llamadas y análisis a más de 75 000 empresas y agencias de marketing en América del Norte, el software intuitivo de CallRail ayuda a los especialistas en marketing orientados a los datos a optimizar el rendimiento de sus campañas publicitarias y aumentar la efectividad de las ventas. Saber más sobre CallRail
Power dialer & outbound sales acceleration software for SMBs
PhoneBurner's Power Dialing platform helps inside sales teams reach 447% more contacts, increase live answers, manage/track leads, and streamline workflows. Saber más sobre PhoneBurner
All-in-One CRM Software Solution
InfoFlo software is the most intuitive CRM software on the market. It's perfect for managing customer relationships. With InfoFlo you can now manage all emails, documents, tasks, invoices, sales/opportunities, tasks, calendar events in one simple to use interface Saber más sobre InfoFlo
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Saber más sobre UJET
A cloud-based business phone service
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Saber más sobre FluentStream
Contact Center Solutions for Customer Experience Excellence
3CLogic is a leading contact center as a service provider, seamlessly integrating with CRMs, service platforms, WFMs and other business applications for today’s enterprise businesses. Saber más sobre 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Saber más sobre Sharpen
Capture, transcribe & analyze sales team calls & meetings
The Chorus Conversation Cloud is an AI-driven tool which is designed to capture and record every sales call and customer-facing meeting to analyze and provide insights. The cloud-based tool aims to help teams become more customer centric, data-driven, and maintain alignment across the organization. Saber más sobre Chorus
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Saber más sobre KOOKOO CloudAgent
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Saber más sobre Ytel Platform
Trusted VoIP for any office, anywhere.
Get Unlimited Local Minutes for your Business as low as $18.99/mo***** VirtualPBX is a award-winning business phone system provider that gives all types of organizations enterprise-grade capability at only a fraction of the cost. Saber más sobre VirtualPBX
Advanced, cloud-based computer telephony integration
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Saber más sobre CloudCall
Call quality monitoring & management for call centers
Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents. Saber más sobre Aspect Quality Management
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Saber más sobre Monet Software
Solución escalable de grabación de llamadas y evaluación de agentes
Atmos es una solución grabación y gestión de calidad de llamadas y de evaluación de agentes basada en la nube escalable para Telco, ITSP y empresas de cualquier tamaño. Saber más sobre Atmos
Second phone number app for texting and calling
Ring4 is a cloud-based solution designed to help businesses of all sizes generate a second phone line for calling and texting. Key features include labeling, call recording, number porting, local/international calling, caller identification and spam call blocking. Saber más sobre Ring4
Call recording solution for businesses of all sizes
VSLogger by Versadial is a cloud-based call recording solution which helps companies record calls to improve employee coaching, compliance & liability protection. The platform can be integrated with business telephone systems and computers, and all call recordings can be accessed via a web browser. Saber más sobre VSLogger
Automated call recording & transcription
Jog.ai is a cloud-based call recording platform that automatically records & transcribes calls and indexes the voice data for later access Saber más sobre Jog.ai
Seguimiento de llamadas, supervisión y grabación.
Callcap aumenta la visibilidad de los objetivos de ventas y marketing y la experiencia general del cliente con análisis medibles en tiempo real, alertas, comentarios y más. Saber más sobre Callcap
Analíticas de seguimiento de llamadas para marketing directo, PPC y SEO
Nimbata es una solución de seguimiento de llamadas basada en la nube que permite a los equipos de marketing hacer un seguimiento de las conversiones de llamadas y vincularlas con campañas de marketing en línea o fuera de línea para comprender mejor qué campañas están conduciendo las llamadas a su empresa. Saber más sobre Nimbata
Phone call tracking & recording
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Saber más sobre TeleCapture
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Saber más sobre PhoneCall
Call recording software for digital businesses
Calabrio Call Recording software enables digital businesses to monitor & record all calls & analyze data, to improve the customer experience & control quality Saber más sobre Calabrio Call Recording
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Saber más sobre Jet Interactive
Call center software in the cloud
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more Saber más sobre Nectar Desk
Sales dialer with voice intelligence technology
Dialpad Sell is a sales dialer solution designed to help sales organizations of any size make and manage sales calls effectively with call routing, monitoring and reporting tools, plus voice intelligence technology, real-time recommendations, and more. Dialpad Sell supports Salesforce integration. Saber más sobre Dialpad Sell
Workforce optimization software for contact centers
Click2Coach is a workforce optimization solution that helps call centers monitor & analyze agent performance and put measures in place to improve operations. Saber más sobre Click2Coach
Call recording & workforce optimization solution
Virtual Observer is a call recording & workforce optimization software for contact centers that works with hosted VoIP providers and traditional PBX systems. Saber más sobre Virtual Observer
Web-based lead management solution for SMBs
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more Saber más sobre Track My Leads
Intelligent call & screen data interaction recording
VPI Capture is a call and screen data interaction recording solution that allows users to record and analyze the entire customer experience Saber más sobre VPI Capture
Call intelligence platform for businesses of all sizes
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Saber más sobre Infinity