A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de análisis de voz. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

47 opciones de software

Al procesar el 100% de las interacciones telefónicas, VoiceAnalytics provee automáticamente información valiosa, consistente y objetiva de cada conversación; revelando oportunidades para mejorar la experiencia del cliente y el desempeño de los agentes en los centros de contacto. Saber más sobre VoiceAnalytics
assist365 permite automatizar todo el flujo de trabajo de atención al cliente, tanto de entrada como de salida. Desde el IVR conversacional hasta la gestión de consultas complejas para diversos casos de uso. Saber más sobre assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Sybill captures your buyer's verbal and non-verbal signals (body language, gaze, expressions) on calls in the context of the conversation to flag buying signals, warning signs, and what's resonating with them. Accelerate revenue with a much deeper insight into their mindset than you've ever had. Saber más sobre Sybill
La solución NICE inContact permite a las organizaciones brindar experiencias excepcionales a los clientes actuando de manera más inteligente y respondiendo más rápido a las expectativas de los consumidores. Saber más sobre NICE CXone
Gong es una plataforma de inteligencia de conversaciones para equipos de ventas de empresa a empresa que registra, transcribe y analiza todas las llamadas de ventas para aumentar la efectividad de las conversiones de ventas y ganar más negocios. Los miembros del equipo de ventas pueden trabajar juntos para producir tácticas de ventas ganadoras. Saber más sobre Gong.io
Dragon Professional Individual is a speech recognition software designed to help professionals leverage deep learning technology to dictate and transcribe documents. Its smart format rules automatically adapt to required abbreviations, phone numbers, dates, and other appearing details. Saber más sobre Dragon Professional Individual
Top A.I-enabled Speech Recognition technology in the Edtech market with nearly 95% accuracy when compared to native teachers. Easy-to-integrate API, cost reduction, game-changer speech features for your education platforms. Saber más sobre ELSA Speak
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Saber más sobre JustCall
CallTrackingMetrics es una solución de atribución de marketing, inteligencia de conversación y centro de contacto. Registra todo el viaje del cliente entre equipos. Realiza un seguimiento de todas las conversaciones entre llamadas, mensajes de texto, formularios rellenados y chats, todo desde una sola plataforma. Saber más sobre CallTrackingMetrics
Chorus Conversation Cloud es una herramienta con tecnología de inteligencia artificial y diseñada para captar y registrar todas las llamadas de ventas y reuniones orientadas al cliente con el objetivo de analizar y proporcionar información. La herramienta basada en la nube tiene como objetivo ayudar a los equipos a centrarse más en el cliente,... Saber más sobre Chorus
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Saber más sobre EvaluAgent
Snowfly es un software de ludificación e implicación del empleado. Está diseñado para ayudar a las empresas a medir el desempeño de los empleados e involucrarlos a través de incentivos y recompensas. Permite a las organizaciones crear, implementar y administrar programas de reconocimiento a fin de mejorar la experiencia y la satisfacción de los... Saber más sobre Snowfly
CallFinder® es un importante proveedor de SaaS administrado basado en la nube que ofrece análisis de voz, puntuación automatizada de llamadas y transcripción de voz a texto con información conversacional, como análisis de emociones y sentimientos. Saber más sobre CallFinder
Daisee is an artificial intelligence enabled speech & semantic analytics software that helps businesses analyze calls to gain deep insight into customer satisfaction, vulnerability & more. It lets supervisors automatically evaluate call data to detect quality & compliance issues in near real-time. Saber más sobre daisee
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team. Saber más sobre MaxContact
Appen es una plataforma habilitada para IA que ha sido diseñada para ayudar a las empresas de TI, automoción, comercio minorista, atención médica y otros sectores a acceder a los datos de entrenamiento para implementar aplicaciones. Permite a los empleados agilizar las operaciones de PLN, análisis de voz y extracción de datos a través de un portal... Saber más sobre Appen
CallMiner Eureka is a cloud-based speech analytics software, which helps contact centers automatically analyze customers' engagement across various communication channels such as calls, emails, social media platforms, and chat. Saber más sobre Eureka
inConcert Omnichannel Contact Center permite a las empresas llegar a sus clientes a través de cualquier canal, como llamadas de voz y video, correo electrónico, chat en vivo, mensajes de texto/SMS, redes sociales, WhatsApp y más. Este software está diseñado para brindar una experiencia de alto nivel y transformar cada interacción con el cliente. Saber más sobre inConcert Omnichannel Contact Center
Observe.AI is a call analysis platform designed to help businesses prepare call transcription and automate speech recognition in order to detect customer sentiments and improve agents' performance in real-time. Saber más sobre Observe.AI
Rev.ai’s suite of speech-to-text APIs allows businesses to build downstream applications. Speech recognition software built from speech engine trained to transcribe content on various topics with various accents for various industries. Saber más sobre Rev.ai
Amazon Connect is an omnichannel contact center solution that utilizes built-in AI and ML to deliver high-quality voice and interactive chat experiences. With Amazon Connect, teams can easily automate interactions using intuitive interactive voice response (IVR) systems and chatbots. Saber más sobre Amazon Connect
OTO es una API de análisis de voz y tecnología de inteligencia de voz con IA que analiza el sentimiento del cliente a través de su tono de voz. La plataforma, que ayuda a comprender y aprovechar los datos de voz, es útil para centros de atención telefónica, proveedores de atención médica, proveedores de tecnología doméstica y desarrolladores de... Saber más sobre OTO
MiaRec solutions portfolio is based on an innovative call recording architecture, offering advanced contact-center functionality such as call recording, live monitoring, reporting, quality management, and speech analytics. Saber más sobre MiaRec
Driving improved CX, sales and compliance outcomes through having the right data in the right format Saber más sobre VoiceAI
SoapBox Labs desarrolla tecnología de reconocimiento de voz para niños. Su tecnología patentada ha sido diseñada para ofrecer resultados privados y precisos con niños de 2 a 12 años de todos los acentos y dialectos. SoapBox Labs también tiene en cuenta los patrones y comportamientos vocales impredecibles de los niños. Saber más sobre SoapBox
Avoma is an artificial intelligence (AI)-enabled solution designed to help businesses streamline meeting management operations for customer-facing teams. It enables professionals to capture customer information before, during, and after meetings and store them in a centralized repository. Saber más sobre Avoma
Omnichannel software solution for contact centers, providing a seamless customer experience across voice, email, chat, & social media. Saber más sobre ICR Evolution
Clarabridge is a customer experience management app that turns customer feedback into analytics. It uses a text analytics engine to translate customer interactions from multiple sources to generate actionable insights for business. It helps you garner important customer sentiment and intentions. Saber más sobre Clarabridge
Verint Experience Management is a customer experience (CX) suite of solutions designed to help businesses across various industry verticals, such as eCommerce, retail, public sector, government, financial services, telecom, energy, communication, healthcare, consumer, media, hospitality, travel, and more. Saber más sobre Verint Experience Management
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution that analyzes customer and patient interactions to supercharge profits and customer experience. Prodigal’s real-time and post-engagement apps give lenders and healthcare providers the power to turn insights into measurable outcomes. Saber más sobre Prodigal
Stratifyd is an augmented intelligence and data analytics platform which helps businesses collect, analyze, and visualize unstructured and structured customer data in real-time. Using the AI-enabled speech analytics solution, customer care representatives can develop transcripts of call recordings. Saber más sobre Stratifyd
Contact Cubed helps businesses analyze calls to optimize conversions, natural language processing (NLP), and other operations across departments. The AI-enabled platform automatically identifies and removes sensitive customer information across raw and transcribed audio files. Saber más sobre Contact Cubed
Tethr is a speech analytics software designed to help contact centers and various business teams such as sales, marketing, IT and finance, among others leverage artificial intelligence (AI) technology to convert customer interactions via phone calls, chats or emails into actionable insights. Saber más sobre Tethr
Verint Speech Analytics is a cloud-based software which helps businesses transcribe and analyze calls to gain customer insights in real-time. It allows organizations to measure customer satisfaction levels, calculate customer churn rates, analyze agents’ performance, and run marketing campaigns. Saber más sobre Verint Speech Analytics
Contexta360 is an online platform for analyzing speeches and customer telephone interactions. Speech recognition, natural language processing (NLP), and AI are used to automate the analysis of spoken words. The core module enables organizations to manage and interact with other modules within the software. Saber más sobre Contexta360
Fonetik is a speech analytics platform engineered to help businesses understand what each customer says and feels and form behaviourally informed decisions. Saber más sobre Fonetik
Plataforma de investigación de usuarios basada en video para empresas y agencias. Saber más sobre Sonar
Alvaria Engagement Analytics is a speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Saber más sobre Alvaria Engagement Analytics
DeepTranscript is an automatic speech recognition provider for professionnals designed for large volumes and high accuracy. Let's collect all data available in conversations, talks, interview with our plug and play API. Saber más sobre DeepTranscript
Knowlarity is a leading cloud communication company that offers intuitive solutions such as virtual numbers, cloud contact centers, IVR systems, AI-powered speech analytics, chatbots/voicebots, TrueCaller verified business calling, WhatsApp Business API, and more. Saber más sobre Knowlarity
Speech Analytics es un software para la automatización del análisis y comprensión de la voz del cliente en la interacción con los agentes del call center. El sistema emplea tecnologías como Machine Learnig, NPL, IA, Robot Speech y Widget Speech para la transcripción y análisis de la conversación. Saber más sobre Speech Analytics
AI notetaker that captures your full video meeting with transcript and notes. Instantly available and shareable at the end of your call. Start free today and experience never taking notes again. Saber más sobre Supernormal
MeetRecord allows sales teams to capture insights from video calls. Businesses can improve sales using insights from meetings and optimize performance through coaching on real calls Saber más sobre MeetRecord
ClearTouch is a cloud-hosted contact center platform provider, which specializes in boosting the customer experience of organizations in BPOs, consumer goods, and services, healthcare, insurance, and banking Saber más sobre Cleartouch Cloud Contact Center Platform
VoiceSignals is a people Intelligence platform that uses AI with voice-based psychometric insights to help businesses understand customers & prospects. Saber más sobre VoiceSignals
RapportCMS is a cloud-based solution that enables contact centers to manage multi-channel transactions, routing, scheduling, data transfers, payroll, and more. Saber más sobre RapportCMS
Google Cloud Speech-to-Text enables users to convert audio into text so they can work faster and more efficiently. Saber más sobre Google Cloud Speech-to-Text

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